[TULAR] Benarkah Syed Saddiq Lantik Bekas Penguatkuasa Penerima Rasuah jadi pegawai beliau?

[TULAR] Benarkah Syed Saddiq Lantik Bekas Penguatkuasa Penerima Rasuah jadi pegawai beliau? - Hallo sahabat Berita Wawancara, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul [TULAR] Benarkah Syed Saddiq Lantik Bekas Penguatkuasa Penerima Rasuah jadi pegawai beliau?, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artikel Kabar, Artikel Berita, Artikel Berita Wawan cara, Artikel Fenomena, Artikel Indonesia, Artikel Islam, Artikel Islami, Artikel Muslim, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Unik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : [TULAR] Benarkah Syed Saddiq Lantik Bekas Penguatkuasa Penerima Rasuah jadi pegawai beliau?
link : [TULAR] Benarkah Syed Saddiq Lantik Bekas Penguatkuasa Penerima Rasuah jadi pegawai beliau?

Baca juga


[TULAR] Benarkah Syed Saddiq Lantik Bekas Penguatkuasa Penerima Rasuah jadi pegawai beliau?



Tersebar gambar dan berita mengenai bekas penolong penguatkuasa MPKj yang dijatuhi hukuman penjara dan denda telah dilantik menjadi pegawai Kementerian oleh Syed Saddiq.

Kes-kes seperti ini juga berlaku kepada menteri-menteri PH yang lain. Mungkinkah mereka tidak berpengalaman sehinggakan mudah dimanipulasi oleh pegawai-pegawai yang 'cari makan' dengan menempek di pejabat Menteri sejak Kerajaan BN lagi.

Pegawai-pegawai 'cari makan' seperti ini memang akan melompat-lompat dari satu menteri ke satu menteri semasa Kerajaan BN dan seterusnya akan melompat lagi ke pejabat Menteri Pakatan Harapan.

Kebanyakan pegawai-pegawai seperti ini tiada integriti langsung, mereka menjadi orang tengah menjual projek-projek Kementerian.

Jika Menteri-Menteri PH tidak berhati-hati, bala bakal menimpa mereka dan budaya dizaman BN akan terus kekal.

Rakyat pasti kecewa.



Demikianlah Artikel [TULAR] Benarkah Syed Saddiq Lantik Bekas Penguatkuasa Penerima Rasuah jadi pegawai beliau?

Sekianlah artikel [TULAR] Benarkah Syed Saddiq Lantik Bekas Penguatkuasa Penerima Rasuah jadi pegawai beliau? kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel [TULAR] Benarkah Syed Saddiq Lantik Bekas Penguatkuasa Penerima Rasuah jadi pegawai beliau? dengan alamat link https://beritawawancara.blogspot.com/2018/07/tular-benarkah-syed-saddiq-lantik-bekas.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "[TULAR] Benarkah Syed Saddiq Lantik Bekas Penguatkuasa Penerima Rasuah jadi pegawai beliau?"

Posting Komentar