[FITNAH DULU, MOHON MAAF] Sarawak Report Mohon Maaf kepada Sultanah Terengganu

[FITNAH DULU, MOHON MAAF] Sarawak Report Mohon Maaf kepada Sultanah Terengganu - Hallo sahabat Berita Wawancara, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul [FITNAH DULU, MOHON MAAF] Sarawak Report Mohon Maaf kepada Sultanah Terengganu, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artikel Kabar, Artikel Berita, Artikel Berita Wawan cara, Artikel Fenomena, Artikel Indonesia, Artikel Islam, Artikel Islami, Artikel Muslim, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Unik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : [FITNAH DULU, MOHON MAAF] Sarawak Report Mohon Maaf kepada Sultanah Terengganu
link : [FITNAH DULU, MOHON MAAF] Sarawak Report Mohon Maaf kepada Sultanah Terengganu

Baca juga


[FITNAH DULU, MOHON MAAF] Sarawak Report Mohon Maaf kepada Sultanah Terengganu


Pihak Istana Terengganu tidak wajar memberi muka dan belembut dgn penyanggak ini kerana kesan dari dakwaan itu cukup menghina seluruh rakyat Terengganu khasnya dan orang Melayu amnya. 

Soal salah pentafsiran itu hanya helah utk melepaskan tengkoknya. 

Kalau dia sekarang sedar kesalahannya kenapa dia tak sedar ketika menulisnya? 

Penyanggak tidak boleh dibiarkan bebas dan bermahrajalela. 

Jika tiada tindakan diambil ke atasnya, penyanggak ini akan jadi lebih riak dan merasakan orang Melayu memang boleh diperkotak-katikkan demi nafsu kebenciannya kepada kaum Melayu? 

Orang Melayu perlu sedar golongan ini mahu menyemai persepsi buruk dan meruntuhkan institusi Raja/Sultan? Jahanam kepada penyanggak? - ABCD


Demikianlah Artikel [FITNAH DULU, MOHON MAAF] Sarawak Report Mohon Maaf kepada Sultanah Terengganu

Sekianlah artikel [FITNAH DULU, MOHON MAAF] Sarawak Report Mohon Maaf kepada Sultanah Terengganu kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel [FITNAH DULU, MOHON MAAF] Sarawak Report Mohon Maaf kepada Sultanah Terengganu dengan alamat link http://beritawawancara.blogspot.com/2018/09/fitnah-dulu-mohon-maaf-sarawak-report.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "[FITNAH DULU, MOHON MAAF] Sarawak Report Mohon Maaf kepada Sultanah Terengganu"

Posting Komentar