"Mangsa Liwat" Saiful Bukhari Azlan BERTANDING PRK Port Dickson

"Mangsa Liwat" Saiful Bukhari Azlan BERTANDING PRK Port Dickson - Hallo sahabat Berita Wawancara, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul "Mangsa Liwat" Saiful Bukhari Azlan BERTANDING PRK Port Dickson, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artikel Kabar, Artikel Berita, Artikel Berita Wawan cara, Artikel Fenomena, Artikel Indonesia, Artikel Islam, Artikel Islami, Artikel Muslim, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Unik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : "Mangsa Liwat" Saiful Bukhari Azlan BERTANDING PRK Port Dickson
link : "Mangsa Liwat" Saiful Bukhari Azlan BERTANDING PRK Port Dickson

Baca juga


"Mangsa Liwat" Saiful Bukhari Azlan BERTANDING PRK Port Dickson


Bekas pembantu peribadi Datuk Seri Anwar Ibrahim, Saiful Bukhari Azlan mengesahkan dia akan menyertai pilihan raya kecil Parlimen Port Dickson, menentang Anwar, bekas menteri besar Negeri Sembilan Tan Sri Mohd Isa Abdul Samad dan kemungkinan 5 calon lain.
Saya mengesahkan bahawa saya akan bertanding sebagai calon bebas pada pilihan raya kecil Port Dickson,” katanya dalam kenyataan kepada FMT.
Saya ingin beritahu FMT bahawa tiada siapa dibelakang saya. Saya bertanding bukan atas sebab-sebab peribadi dan saya tidak akan timbulkan sama sekali kes sebelum ini. Saya hanya ingin jadi wakil rakyat dan meraikan demokrasi.”
Pengundi Port Dickson akan memilih wakil rakyat mereka pada 13 Oktober ini selepas 14 hari berkempen. Penamaan calon ditetapkan esok.
Kerusi Parlimen Port Dickson kosong selepas penyandang Datuk Danyal Balagopal Abdullah berundur bagi membuka laluan kepada Anwar kembali ke Parlimen.
Sekiranya Anwar menang, ia akan membuka jalan kepada peralihan kuasa kerana Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad dijangka menyerahkan kuasa kepada Anwar dalam tempoh 2 tahun seperti yang dipersetujui Pakatan Harapan.
Semalam Peguam Negara Tommy Thomas dalam suratnya kepada peguam Siti Kasim mengesahkan Anwar layak untuk bertanding pilihan raya, selepas Agong memberikan pengampunan penuh seperti yang disaran Lembaga Parol.
Anwar dihantar ke penjara untuk menjalani hukuman 5 tahun atas kesalahan meliwat Saiful apabila panel hakim Mahkamah Persekutuan pada Februari 2015 mengekalkan keputusan Mahkamah Rayuan. - fmt


Demikianlah Artikel "Mangsa Liwat" Saiful Bukhari Azlan BERTANDING PRK Port Dickson

Sekianlah artikel "Mangsa Liwat" Saiful Bukhari Azlan BERTANDING PRK Port Dickson kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel "Mangsa Liwat" Saiful Bukhari Azlan BERTANDING PRK Port Dickson dengan alamat link http://beritawawancara.blogspot.com/2018/09/mangsa-liwat-saiful-bukhari-azlan.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to ""Mangsa Liwat" Saiful Bukhari Azlan BERTANDING PRK Port Dickson"

Posting Komentar