Kalau UMNO dipenuhi pencuri, KENAPA kamu mahu mereka MASUK PPBM?

Kalau UMNO dipenuhi pencuri, KENAPA kamu mahu mereka MASUK PPBM? - Hallo sahabat Berita Wawancara, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Kalau UMNO dipenuhi pencuri, KENAPA kamu mahu mereka MASUK PPBM?, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artikel Kabar, Artikel Berita, Artikel Berita Wawan cara, Artikel Fenomena, Artikel Indonesia, Artikel Islam, Artikel Islami, Artikel Muslim, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Unik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Kalau UMNO dipenuhi pencuri, KENAPA kamu mahu mereka MASUK PPBM?
link : Kalau UMNO dipenuhi pencuri, KENAPA kamu mahu mereka MASUK PPBM?

Baca juga


Kalau UMNO dipenuhi pencuri, KENAPA kamu mahu mereka MASUK PPBM?




Tiada salahnya dengan parti keramat ini, dan perlu diingat kerana ahli UMNO jugalah Tun bertahan selama 22 tahun hingga berjaya menjadikan anak anak Tun Bilionair. Adakah Tun sudah lupa? 

Tun menuduh UMNO dipenuhi penyangak dan pencuri diulang ulang sejak pembangkang hinggalah sudah menjadi kerajaan. 

Hakikatnya di era pemerintahan UMNO BN jugalah rakyat menikmati bermacam macam bentuk bantuan daripada kerajaan berbanding sekarang segalanya sudah dihapuskan.

Sepatutnya kerajaan sekarang perlu fokus jalankan kerja kerja sebagai pemerintah,tunaikan janji janji ditabur pada PRU14 lepas dan membantu rakyat.

Adakah Tun sedang dalam ketakutan sejak Ds Anwar Ibrahim kembali ke Parlimen?

InshaAllah kami ahli UMNO akan terus istiqomah kekal dalam saf perjuangan walau ditekan teruk oleh pemerintah sekarang.


Zahida Zarik Khan


Demikianlah Artikel Kalau UMNO dipenuhi pencuri, KENAPA kamu mahu mereka MASUK PPBM?

Sekianlah artikel Kalau UMNO dipenuhi pencuri, KENAPA kamu mahu mereka MASUK PPBM? kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Kalau UMNO dipenuhi pencuri, KENAPA kamu mahu mereka MASUK PPBM? dengan alamat link https://beritawawancara.blogspot.com/2018/10/kalau-umno-dipenuhi-pencuri-kenapa-kamu.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Kalau UMNO dipenuhi pencuri, KENAPA kamu mahu mereka MASUK PPBM?"

Posting Komentar