'Jika kami gagal, buanglah kami dan pilih semula BN' - Syed Saddiq

'Jika kami gagal, buanglah kami dan pilih semula BN' - Syed Saddiq - Hallo sahabat Berita Wawancara, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul 'Jika kami gagal, buanglah kami dan pilih semula BN' - Syed Saddiq, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artikel Kabar, Artikel Berita, Artikel Berita Wawan cara, Artikel Fenomena, Artikel Indonesia, Artikel Islam, Artikel Islami, Artikel Muslim, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Unik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : 'Jika kami gagal, buanglah kami dan pilih semula BN' - Syed Saddiq
link : 'Jika kami gagal, buanglah kami dan pilih semula BN' - Syed Saddiq

Baca juga


'Jika kami gagal, buanglah kami dan pilih semula BN' - Syed Saddiq

KUALA LUMPUR: Ketua Pemuda Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM), Syed Saddiq Syed Abdul Rahman menegaskan Pakatan Harapan (PH) sanggup dibuang seandainya PH gagal memenuhi manifesto mereka selepas dipilih sebagai kerajaan dalam Pilihan Raya Umum ke-14 (PRU14).

“Kalau Tun Dr Mahathir Mohamad, Datuk Seri Anwar Ibrahim, Tan Sri Muhyiddin Yassin, Rafizi Ramli, Datuk Seri Mohamed Azmin Ali termasuk saya gagal menunaikan janji, buanglah kami dan pilihlah BN,” kata Syed Saddiq ketika sesi acara 'Sinar Debat bersama Exco Pemuda UMNO'.
Syed Saddiq berkongsi pentas dengan Exco Pemuda UMNO, Rahman Hussin dalam forum anjuran Sinar Harian diadakan di ibu pejabatnya di Shah Alam, Selangor pada Isnin.

Menurut Syed Saddiq, PH perlu diberi peluang demi masa depan yang baharu.

Ujar beliau, rakyat berkuasa untuk membawa perubahan kerana walaupun negara ditadbir oleh BN lebih 60 tahun, parti itu adalah tidak sama seperti dahulu.

KEPUTUSAN PRU 13 05 MEI 2013
P146
MUAR
Razali Ibrahim
20,867
Nor Hizwan Ahmad
19,221







N15
N16
 EMBED
 KONGSI
KLIK DI SINI UNTUK KEPUTUSAN PENUH DAN
TERKINI PILIHAN RAYA

Menurutnya, PH juga akan membebaskan media dan mana-mana kerajaan tidak kira daripada PH, BN atau Pas yang bersikap adil perlu sedia dikritik secara terbuka bagi mengembalikan kuasa kepada rakyat.

Dalam sesi debat tersebut, Pengarah Urusan Kumpulan Media Karangkraf, Datuk Hussamuddin Yaacub turut melancarkan 'Dana Amanah Sinar Harian Untuk Belia Dalam Politik' bagi menggalakkan golongan muda bawah 30 tahun aktif dalam politik.

Astro Awani
Zaim IbrahimAstro Awani | Diterbitkan pada April 10, 2018 13:42 MYT


Demikianlah Artikel 'Jika kami gagal, buanglah kami dan pilih semula BN' - Syed Saddiq

Sekianlah artikel 'Jika kami gagal, buanglah kami dan pilih semula BN' - Syed Saddiq kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel 'Jika kami gagal, buanglah kami dan pilih semula BN' - Syed Saddiq dengan alamat link http://beritawawancara.blogspot.com/2019/01/jika-kami-gagal-buanglah-kami-dan-pilih.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "'Jika kami gagal, buanglah kami dan pilih semula BN' - Syed Saddiq"

Posting Komentar