Pemimpin PH DEDAH keburukan Pakatan Harapan

Pemimpin PH DEDAH keburukan Pakatan Harapan - Hallo sahabat Berita Wawancara, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Pemimpin PH DEDAH keburukan Pakatan Harapan, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artikel Kabar, Artikel Berita, Artikel Berita Wawan cara, Artikel Fenomena, Artikel Indonesia, Artikel Islam, Artikel Islami, Artikel Muslim, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Unik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Pemimpin PH DEDAH keburukan Pakatan Harapan
link : Pemimpin PH DEDAH keburukan Pakatan Harapan

Baca juga


Pemimpin PH DEDAH keburukan Pakatan Harapan

Kenapa PH kalah ?

1. Pemimpin2 PH kurang cerdik dan tidak berpengelaman. Banyak buat keputusan dan kenyataan yang memalukan dan tidak diterima rakyat.

2. Pegawai2 pemimpin berlagak, lebih sudu dari bubur, jadi pagar kepong pemimpin dari rakyat. (Mungkin diarah oleh pemimpin mereka yang sombong dan malas nak layan rakyat). Kerana mereka rakyat meluat kepada bos mereka dan PH.

3. Setiausaha Politik, Setiausaha Akbar, Pegawai Khas tidak tahu apa tugas mereka sebenar. Mereka lupa bos mereka orang politik, bukan nya Raja atau Sultan. Bos mereka dipilih rakyat.

4. Rakyat dah mula hilang hormat, tidak percaya dan sudah mula tidak suka kepada PH.

5. Rakyat tidak tahu dan tidak nampak apa agenda PH nak bantu rakyat. 
Semua kementerian tiada hala tuju, tiada misi dan visi.

6. Jentera penerangan PH malap. Setiausaha Akbar menteri2 terbukti sombong dengan pihak media. Tidak berdaya usaha. Gagal beri nasihat media kpd menteri. Penerangan tidak jelas, selalu jadi bahan lawak.
Lembab dan malas tangani isu atau menangkis serangan lawan.

7. Kehidupan rakyat makin tertekan. Tidak nampak harapan untuk pulih.

8. Janji-janji PH hanya tinggal janji.
Diam, tiada penerangan dengan jelas.

9.  Terlalu lembab pendakwaan kes2 1MDB, rasuah, kleptokrasi, menyebabkan rakyat mula sangsi tentang kebenaran nya.

10. Pegawai2 kerajaan penyokong Najib dan berkepentingan dalam perniagaan masih terlalu ramai dalam kerajaan. Duri dalam daging kepada PH.

11.  PH parti anak beranak dan kroni lebih teruk dari UMNO/BN.

12.  PM terkepong dan tertekan oleh parti2 komponen PH. Setiap keputusan dan tindakan mesti kena jaga hati semua parti. Menteri "berpenyakit" pun tidak boleh ambil tindakan atau dipecat seperti Moorthy. 

13. Tidak tahu stratergi dan tiada pengelaman hadapi pilihanraya. Cerdik tak boleh menumpang, bodoh tak boleh diajar. 

14. Lupa jasa orang2 lama yang berjuang untuk kemenangan PH. Guna pakai kaki bodek, yang pandai bermuka-muka dan pakar tonjol diri. Berpuak-puak mengejar kepentingan diri, reka fitnah dan dengki iri hati.

15. JADI, bersatu teguh, kalau bercerai kita pastikan biar terus roboh.

Bila Tun M tiada, hancur lebur ...

Saya perlu tegur/tulis walaupun ada yang akan kecam saya.

Oleh : Dato' Seri Zaienal Abidin 


Demikianlah Artikel Pemimpin PH DEDAH keburukan Pakatan Harapan

Sekianlah artikel Pemimpin PH DEDAH keburukan Pakatan Harapan kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Pemimpin PH DEDAH keburukan Pakatan Harapan dengan alamat link http://beritawawancara.blogspot.com/2019/01/pemimpin-ph-dedah-keburukan-pakatan.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Pemimpin PH DEDAH keburukan Pakatan Harapan"

Posting Komentar