Penyokong tegar Pas menitis air mata pertama kali undi BN di PRK CH

Penyokong tegar Pas menitis air mata pertama kali undi BN di PRK CH - Hallo sahabat Berita Wawancara, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Penyokong tegar Pas menitis air mata pertama kali undi BN di PRK CH, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artikel Kabar, Artikel Berita, Artikel Berita Wawan cara, Artikel Fenomena, Artikel Indonesia, Artikel Islam, Artikel Islami, Artikel Muslim, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Unik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Penyokong tegar Pas menitis air mata pertama kali undi BN di PRK CH
link : Penyokong tegar Pas menitis air mata pertama kali undi BN di PRK CH

Baca juga


Penyokong tegar Pas menitis air mata pertama kali undi BN di PRK CH

LIPIS – Seorang penyokong tegar Pas di Felda Sungai Koyan, di sini meluahkan perasaannya bila pertama kali menyokong calon Barisan Nasional (BN) pada PRK Cameron Highlands, hari ini.
Menurut lelaki yang dikenali sebagai Mamat, dia tidak pernah bermimpi selama ini untuk mengundi BN dalam mana-mana pilihan raya.

Tetapi kerana taat kepada pimpinan, beliau sanggup mengenepikan perbezaan politik demi agama dan bangsa.
Seorang lagi penyokong Pas berkata, ada ahli parti itu yang menitiskan air mata kerana memikirkan pengorbanan besar yang mereka lakukan demi kemenangan Islam dan bangsa Melayu.
Mereka turut menyeru semua orang Melayu supaya bersatu dan bersama-sama menegakkan syiar Islam di negara ini.
Akhir sekali, pesanan mereka supaya penyokong-penyokong Pas akan dapat memberikan sokongan sekali lagi kepada BN di PRK Semenyih pada 2 Mac nanti.

http://bit.ly/2DnKI3a


Demikianlah Artikel Penyokong tegar Pas menitis air mata pertama kali undi BN di PRK CH

Sekianlah artikel Penyokong tegar Pas menitis air mata pertama kali undi BN di PRK CH kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Penyokong tegar Pas menitis air mata pertama kali undi BN di PRK CH dengan alamat link http://beritawawancara.blogspot.com/2019/01/penyokong-tegar-pas-menitis-air-mata.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Penyokong tegar Pas menitis air mata pertama kali undi BN di PRK CH"

Posting Komentar