PRK CH: saya tak faham DAP tuduh main isu Islam

PRK CH: saya tak faham DAP tuduh main isu Islam - Hallo sahabat Berita Wawancara, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul PRK CH: saya tak faham DAP tuduh main isu Islam, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artikel Kabar, Artikel Berita, Artikel Berita Wawan cara, Artikel Fenomena, Artikel Indonesia, Artikel Islam, Artikel Islami, Artikel Muslim, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Unik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : PRK CH: saya tak faham DAP tuduh main isu Islam
link : PRK CH: saya tak faham DAP tuduh main isu Islam

Baca juga


PRK CH: saya tak faham DAP tuduh main isu Islam

Saya tidak faham mengapa calon DAP cuba menuduh kita bermain isu agama dan bangsa untuk menang di Cameron Highlands.

Bukan kita yang kata Melayu, Cina dan India tidak akan mengundi Orang Asli ataupun membeli kuih dari mereka.

Itu calon DAP sendiri.

Bukan kita yang ugut Tok Batin Orang Asli akan dibuang jika mereka tak sokong PH.

Itu rakan calon DAP dari PKR.

Bukan kita juga yang menuduh Orang Asli bukan warganegara penuh Malaysia.

Itu boss besar calon DAP sendiri.

Kenapa mahu tuduh kita pula?

Di sini, saya juga ingin mengucap terima kasih kepada Mak Cik yang minta surat janji lawyer dari calon DAP.

Mak Cik telah menyedari ramai rakyat bahawa janji-janji dan air liur PH langsung tak boleh dipakai.

TQ Mak Cik!

Rakyat tahu beza siapa yang ikhlas dan siapa yang sering menipu hanya untuk merebut kuasa.

Oleh :Najib Razak
Penulis ialah Perdana Menteri Malaysia Ke-6 


Demikianlah Artikel PRK CH: saya tak faham DAP tuduh main isu Islam

Sekianlah artikel PRK CH: saya tak faham DAP tuduh main isu Islam kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel PRK CH: saya tak faham DAP tuduh main isu Islam dengan alamat link http://beritawawancara.blogspot.com/2019/01/prk-ch-saya-tak-faham-dap-tuduh-main.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "PRK CH: saya tak faham DAP tuduh main isu Islam"

Posting Komentar