(KUASA FITNAH) Peguam Altantunya dedah diarah kaitkan Najib dengan Kes Pembunuhan

(KUASA FITNAH) Peguam Altantunya dedah diarah kaitkan Najib dengan Kes Pembunuhan - Hallo sahabat Berita Wawancara, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul (KUASA FITNAH) Peguam Altantunya dedah diarah kaitkan Najib dengan Kes Pembunuhan, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artikel Kabar, Artikel Berita, Artikel Berita Wawan cara, Artikel Fenomena, Artikel Indonesia, Artikel Islam, Artikel Islami, Artikel Muslim, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Unik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : (KUASA FITNAH) Peguam Altantunya dedah diarah kaitkan Najib dengan Kes Pembunuhan
link : (KUASA FITNAH) Peguam Altantunya dedah diarah kaitkan Najib dengan Kes Pembunuhan

Baca juga


(KUASA FITNAH) Peguam Altantunya dedah diarah kaitkan Najib dengan Kes Pembunuhan



Tadi, saya baca berita bahawa gambar kononnya saya bersama mendiang Alantuya yang diserah sebagai bukti kepada Mahkamah telah dipastikan ialah gambar palsu (diedit).

Saya hairan mengapa ramai masih tidak tahu bahawa gambar yang disebar di media sosial selama bertahun-tahun ini sudah diakui oleh pemimpin PKR lama diakui spemimpin PKR 

Saya pelik mengapa ramai lagi tidak tahu bahawa pemimpin PKR Tian Chua sudah lama MENGAKU bahawa gambar yang disebar di media sosial selama bertahun-tahun ini ialah bahan edit dilakukannya.

Selepas mengaku gambar itu palsu pada masa itu, Tian Chua berkata beliau tidak pernah kata gambar itu ialah gambar sahih dalam blog dia dan dia tidak bertanggungjawab terhadap penyebaran gambar tersebut dan andaian yang dibuat oleh mana-mana pihak mengenainya.
http://ww1.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2007&dt=0707&pub=Utusan_Malaysia&sec=Politik&pg=po_02.htm

Sebagai satu lagi bukti bagaimana berkesannya pengaruh dari propaganda palsu ialah sehingga hari ini selepas lebih dari 10 tahunramai masih mempercayai bahawa bahan letupan yang digunakan dalam kes itu ialah bahan letupan canggih C4 gred militari (bagi dakyah boleh mengaitkan saya yang bertugas sebagai Menteri Pertahanan pada masa itu)i.

Kebenarannya ialah pihak penyiasat forensik sudah lama memberitahu bahawa bahan yang ditemui di tempat kejadian bukan C4 tetapi adalah bahan letupan PETN dan RDX yang juga boleh didapati di setengah tapak pembinaan dan di kuari batu
http://www.mstar.com.my/berita/berita-mahkamah/2014/06/24/altantuya-c4/

Nampaknya, tuduhan dan propaganda palsu lebih senang disebar secara meluas di Malaysia berbanding penjelasan dan kebenaran.

Sudah-sudahlah PH nak main isu ini lagi. 

In order to help MoNA, I had instructed my assistant to make a police report against me last October so that the police can investigate if I am involved in Altantuya's tragic death.

Biar pihak polis di bawah kerajaan PH siasat supaya Kit Siang puas hati.


Oleh : Najib Razak

Penulis ialah Perdana Menteri Malaysia Ke-6


Demikianlah Artikel (KUASA FITNAH) Peguam Altantunya dedah diarah kaitkan Najib dengan Kes Pembunuhan

Sekianlah artikel (KUASA FITNAH) Peguam Altantunya dedah diarah kaitkan Najib dengan Kes Pembunuhan kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel (KUASA FITNAH) Peguam Altantunya dedah diarah kaitkan Najib dengan Kes Pembunuhan dengan alamat link http://beritawawancara.blogspot.com/2019/01/kuasa-fitnah-peguam-altantunya-dedah.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "(KUASA FITNAH) Peguam Altantunya dedah diarah kaitkan Najib dengan Kes Pembunuhan"

Posting Komentar