Rupanya Bukan saja DAP, YADIM kini dikuasai oleh PAN, PKR, PPBM

Rupanya Bukan saja DAP, YADIM kini dikuasai oleh PAN, PKR, PPBM - Hallo sahabat Berita Wawancara, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Rupanya Bukan saja DAP, YADIM kini dikuasai oleh PAN, PKR, PPBM, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artikel Kabar, Artikel Berita, Artikel Berita Wawan cara, Artikel Fenomena, Artikel Indonesia, Artikel Islam, Artikel Islami, Artikel Muslim, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Unik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Rupanya Bukan saja DAP, YADIM kini dikuasai oleh PAN, PKR, PPBM
link : Rupanya Bukan saja DAP, YADIM kini dikuasai oleh PAN, PKR, PPBM

Baca juga


Rupanya Bukan saja DAP, YADIM kini dikuasai oleh PAN, PKR, PPBM

RUPANYA BUKAN SAHAJA DAP BAHKAN YADIM KINI DIKUASAI OLEH AMANAH, PKR DAN PPBM
Mana dia janji-janji Kerajaan Pakatan Harapan (PH) yang kononnya tiada lagi lantikan politik dalam agensi-agensi Kerajaan, Badan-badan Berkanun, GLC atau yayasan berkaitan kerajaan? 

Terkini, hampir semua lantikan baru Ahli Lembaga Pemegang Amanah (ALPA) Yayasan Dakwah Islamiah Malaysia (YADIM) terdiri daripada penjawat-penjawat jawatan parti dari kalangan Amanah, PPBM, PKR dan DAP. 

Boleh lihat perbandingan dengan waktu zaman BN dulu, hanya seorang sahaja yang terlibat aktif dengan politik, itupun atas kapasiti Menteri Agama Sabah, yang lain merupakan tokoh akademik, mufti, agamawan dan bekas-bekas pegawai kanan kerajaan. 

Mungkin inilah acuan Malaysia Baharu Rahmatan Lil Alamin Kekanda model Kekanda YB Dr Mujahid Yusof Rawa.



Demikianlah Artikel Rupanya Bukan saja DAP, YADIM kini dikuasai oleh PAN, PKR, PPBM

Sekianlah artikel Rupanya Bukan saja DAP, YADIM kini dikuasai oleh PAN, PKR, PPBM kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Rupanya Bukan saja DAP, YADIM kini dikuasai oleh PAN, PKR, PPBM dengan alamat link http://beritawawancara.blogspot.com/2019/01/rupanya-bukan-saja-dap-yadim-kini.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Rupanya Bukan saja DAP, YADIM kini dikuasai oleh PAN, PKR, PPBM"

Posting Komentar