[GEMPAR, TERKINI] Pemandu bekas AG kena tembak

[GEMPAR, TERKINI] Pemandu bekas AG kena tembak - Hallo sahabat Berita Wawancara, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul [GEMPAR, TERKINI] Pemandu bekas AG kena tembak, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artikel Kabar, Artikel Berita, Artikel Berita Wawan cara, Artikel Fenomena, Artikel Indonesia, Artikel Islam, Artikel Islami, Artikel Muslim, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Unik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : [GEMPAR, TERKINI] Pemandu bekas AG kena tembak
link : [GEMPAR, TERKINI] Pemandu bekas AG kena tembak

Baca juga


[GEMPAR, TERKINI] Pemandu bekas AG kena tembak


Dua lelaki yang tidak dikenali diaporkan menembak dan mencederakan pemandu bekas Peguam Negara Tan Sri Abdul Gani Patail di rumah mangsa, di Ampang Perdana, Kuala Lumpur, pagi ini.

Dalam kejadian 8.30 pagi itu, seorang lelaki dilaporkan menghampiri mangsa dengan alasan mahu bertanya tentang jalan sebelum menembaknya di kaki.

Menurut China Press, polis sedang menyiasat motif serangan dan cuba mengenal pasti penyerang berkenaan.

Memetik sumber, akhbar itu melaporkan bahawa penyerang cuba memberi amaran dan dengan itu menembak mangsa di kaki.

Menurut laporan itu, mangsa hanya dikenalpasti sebagai Mustafa, dan memaklumkan bahawa beliau telah bekerja sebagai pemandu kepada Abdul Gani sejak Januari tahun ini.

Adalah dilaporkan bahawa pada waktu kejadian, pintu depan rumah dibuka ketika mangsa bersiap-sedia mahu pergi bekerja.
Penyerang kemudian melarikan diri dengan motosikal. - MK


Demikianlah Artikel [GEMPAR, TERKINI] Pemandu bekas AG kena tembak

Sekianlah artikel [GEMPAR, TERKINI] Pemandu bekas AG kena tembak kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel [GEMPAR, TERKINI] Pemandu bekas AG kena tembak dengan alamat link http://beritawawancara.blogspot.com/2017/08/gempar-terkini-pemandu-bekas-ag-kena.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "[GEMPAR, TERKINI] Pemandu bekas AG kena tembak"

Posting Komentar