[MOHON KE PERHATIAN TUN M] Misi Selamatkan Kastam DIRAJA Malaysia

[MOHON KE PERHATIAN TUN M] Misi Selamatkan Kastam DIRAJA Malaysia - Hallo sahabat Berita Wawancara, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul [MOHON KE PERHATIAN TUN M] Misi Selamatkan Kastam DIRAJA Malaysia, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artikel Kabar, Artikel Berita, Artikel Berita Wawan cara, Artikel Fenomena, Artikel Indonesia, Artikel Islam, Artikel Islami, Artikel Muslim, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Unik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : [MOHON KE PERHATIAN TUN M] Misi Selamatkan Kastam DIRAJA Malaysia
link : [MOHON KE PERHATIAN TUN M] Misi Selamatkan Kastam DIRAJA Malaysia

Baca juga


[MOHON KE PERHATIAN TUN M] Misi Selamatkan Kastam DIRAJA Malaysia

SELAMATKAN KASTAM!
INILAH KP KASTAM YG DILANTIK OLEH NAJIB RAZAK!
KENAPA PERLU NAMAKAN MUZIUM KASTAM DIRAJA MALAYSIA KEPADA MUZIUM KASTAM TAN SRI ALI HAMSA? 

NAK BODEK MINTA SAMBUNG KONTRAK KE?
TUN sendiri pun tak mahu kerajaan meletakkan nama beliau pada mana mana jalan, bangunan dan lain lain selagi beliau masih hidup. Inikan pula KP Kastam yang memandai mandai letak nama muzium kastam DIRAJA Malaysia kepada muzium kastam Tan Sri Ali Hamsa. Apa kau ingat besar sangat ke jasa ali hamsa ni berbanding RAJA-RAJA Melayu kami dan YDP Agung?
Agak pelik ketika perkara ini berlaku di zaman NAJIB selaku PM masa tu. Adakah Isu ini dilihat seperti mahu membodek KSN iaitu tan sri ali hamsa yg mungkin bertujuan utk menyambung kontrak KP Kastam yang bakal tamat pada bulan September 2018? Agak agak laa...!!!
Malangnya nasib bagi KP Kastam ini apabila tampuk pimpinan kerajaan telah bertukar tangan kepada pakatan harapan pada pilihanraya Mei 2018 menyebabkan bos dia seperti Erwan sarigar geng Najib telah dipindahkan?
Perkara ini tidak harus berlaku, menamakan muzium kastam DIRAJA Malaysia sempena nama seorang yg bukan..(faham-faham la) tambah lagi status jabatan kastam ini sendiri sebagai Jabatan kastam DIRAJA Malaysia dibawah DULI YANG MAHA MULIA YDP AGUNG.
Adalah lebih baik dan afdal jika dibiarkan nama cukup dengan MUZIUM KASTAM DIRAJA MALAYSIA saja.
*Nampak seolah-olah Lihat pada gambar ini dengan jelas menampakkan pegawai pegawai JKDM dalam gambar ini pun meluat dan menyampah
sumber: Don Diego


Demikianlah Artikel [MOHON KE PERHATIAN TUN M] Misi Selamatkan Kastam DIRAJA Malaysia

Sekianlah artikel [MOHON KE PERHATIAN TUN M] Misi Selamatkan Kastam DIRAJA Malaysia kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel [MOHON KE PERHATIAN TUN M] Misi Selamatkan Kastam DIRAJA Malaysia dengan alamat link http://beritawawancara.blogspot.com/2018/05/mohon-ke-perhatian-tun-m-misi.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "[MOHON KE PERHATIAN TUN M] Misi Selamatkan Kastam DIRAJA Malaysia"

Posting Komentar