Parti Amanah AJAR LGE, Guna BM bukan saja kewajaran tetapi Tanggunjawab Menteri

Parti Amanah AJAR LGE, Guna BM bukan saja kewajaran tetapi Tanggunjawab Menteri - Hallo sahabat Berita Wawancara, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Parti Amanah AJAR LGE, Guna BM bukan saja kewajaran tetapi Tanggunjawab Menteri, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artikel Kabar, Artikel Berita, Artikel Berita Wawan cara, Artikel Fenomena, Artikel Indonesia, Artikel Islam, Artikel Islami, Artikel Muslim, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Unik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Parti Amanah AJAR LGE, Guna BM bukan saja kewajaran tetapi Tanggunjawab Menteri
link : Parti Amanah AJAR LGE, Guna BM bukan saja kewajaran tetapi Tanggunjawab Menteri

Baca juga


Parti Amanah AJAR LGE, Guna BM bukan saja kewajaran tetapi Tanggunjawab Menteri

*_25 Jun 2018_*
*_11 Syawal 1439_*
*SEBARAN MEDIA*

*_MENTERI ADALAH SIMBOL KEBANGSAAN_*
Penggunaan Bahasa Kebangsaan oleh Menteri dalam sebarang kenyataan adalah bukan sekadar suatu kewajaran berbahasa tetapi satu tanggungjawab nasional.
Kenyataan rasmi Menteri Kewangan Malaysia di dalam Bahasa Mandarin suatu tindakan perkauman dan tidak peka sensitiviti negara bangsa yang diperjuangkan oleh Pakatan Harapan.
Jawatan Menteri Kewangan adalah jawatan negara. Suara dan jawatan Setiausaha Agong DAP sewajibnya seiringan dengan semangat dan falsafah kerajaan semasa yang dianggotainya.
*DR MUHAIMIN SULAM*
_Naib Pengerusi_
_Parti Amanah Negara (AMANAH) Negeri Perak_


Demikianlah Artikel Parti Amanah AJAR LGE, Guna BM bukan saja kewajaran tetapi Tanggunjawab Menteri

Sekianlah artikel Parti Amanah AJAR LGE, Guna BM bukan saja kewajaran tetapi Tanggunjawab Menteri kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Parti Amanah AJAR LGE, Guna BM bukan saja kewajaran tetapi Tanggunjawab Menteri dengan alamat link http://beritawawancara.blogspot.com/2018/06/parti-amanah-ajar-lge-guna-bm-bukan.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Parti Amanah AJAR LGE, Guna BM bukan saja kewajaran tetapi Tanggunjawab Menteri"

Posting Komentar