Himpunan BANTAH, DESAK Ramasamy LETAK JAWATAN di P.Pinang hari ini, jam 2.15

Himpunan BANTAH, DESAK Ramasamy LETAK JAWATAN di P.Pinang hari ini, jam 2.15 - Hallo sahabat Berita Wawancara, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Himpunan BANTAH, DESAK Ramasamy LETAK JAWATAN di P.Pinang hari ini, jam 2.15, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artikel Kabar, Artikel Berita, Artikel Berita Wawan cara, Artikel Fenomena, Artikel Indonesia, Artikel Islam, Artikel Islami, Artikel Muslim, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Unik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Himpunan BANTAH, DESAK Ramasamy LETAK JAWATAN di P.Pinang hari ini, jam 2.15
link : Himpunan BANTAH, DESAK Ramasamy LETAK JAWATAN di P.Pinang hari ini, jam 2.15

Baca juga


Himpunan BANTAH, DESAK Ramasamy LETAK JAWATAN di P.Pinang hari ini, jam 2.15


Sahabat di sekitar Pulau Pinang, sila hadir memberikan sokongan tanpa mengira fahaman politik & agama anda. Ambillah cuti andai perlu.
Program ini tidak dibatalkan tetapi ada tangan ghaib cuba mengagalkan ya dengan menyebarkan poster palsu.
Ramasamy didukung mereka yang Pro-LTTE di Malaysia dan Ramasamy menyanjung tinggi pengganas seperti pengasas LTTE iaitu Prabakharan.
Kita tidak mahu mana-mana ekstrimis berleluasa di Malaysia tanpa mengira apa jua agama, bangsa dan parti politiknya.


Demikianlah Artikel Himpunan BANTAH, DESAK Ramasamy LETAK JAWATAN di P.Pinang hari ini, jam 2.15

Sekianlah artikel Himpunan BANTAH, DESAK Ramasamy LETAK JAWATAN di P.Pinang hari ini, jam 2.15 kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Himpunan BANTAH, DESAK Ramasamy LETAK JAWATAN di P.Pinang hari ini, jam 2.15 dengan alamat link http://beritawawancara.blogspot.com/2018/07/himpunan-bantah-desak-ramasamy-letak.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Himpunan BANTAH, DESAK Ramasamy LETAK JAWATAN di P.Pinang hari ini, jam 2.15"

Posting Komentar