MUJAHID mahu Haramkan yang Halal, Menghalalkan yang Haram?

MUJAHID mahu Haramkan yang Halal, Menghalalkan yang Haram? - Hallo sahabat Berita Wawancara, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul MUJAHID mahu Haramkan yang Halal, Menghalalkan yang Haram?, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artikel Kabar, Artikel Berita, Artikel Berita Wawan cara, Artikel Fenomena, Artikel Indonesia, Artikel Islam, Artikel Islami, Artikel Muslim, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Unik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : MUJAHID mahu Haramkan yang Halal, Menghalalkan yang Haram?
link : MUJAHID mahu Haramkan yang Halal, Menghalalkan yang Haram?

Baca juga


MUJAHID mahu Haramkan yang Halal, Menghalalkan yang Haram?

1) LGBT HARAM - Mujahid tidak mengambil tindakan tegas, katanya jangan diskriminasikan LGBT. kononnya nak mendidik katanya 💁‍♂️

2) kahwin usia remaja, HALAL - Mujahid ambil tindakan tegas, ke arah mengharamkannya🤔

3) Apa solusi Islam ( zawajir & jawabir - pencegah & penebus dosa ) yang diambil oleh Mujahid untuk kes buang bayi, zina & LBGT..??? 

4) Mujahid buat hukum sendiri dgn mengharamkan yg halal.. adakah mujahid lupa firman Allah SWT : 

“Apakah hukum Jahiliyyah yang mereka kehendaki, dan (hukum) siapakah yang lebih baik daripada (hukum) Allah bagi orang-orang yang yakin?” [TMQ al-Ma’idah (5):50].

“…dan barangsiapa yang tidak berhukum dengan apa yang diturunkan Allah, maka mereka itu adalah orang-orang yang kafir” [TMQ al-Ma’idah (5):44]. 

“…dan barangsiapa yang tidak berhukum dengan apa yang diturunkan Allah, maka mereka itu adalah orang-orang yang zalim” [TMQ al-Ma’idah (5):45].

“…dan barangsiapa yang tidak berhukum dengan apa yang diturunkan Allah, maka mereka itu adalah orang-orang yang fasik” [TMQ al-Ma’idah (5):47].

#MalaysiaBaruAdalahMalaysiaLiberal


Demikianlah Artikel MUJAHID mahu Haramkan yang Halal, Menghalalkan yang Haram?

Sekianlah artikel MUJAHID mahu Haramkan yang Halal, Menghalalkan yang Haram? kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel MUJAHID mahu Haramkan yang Halal, Menghalalkan yang Haram? dengan alamat link http://beritawawancara.blogspot.com/2018/07/mujahid-mahu-haramkan-yang-halal.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "MUJAHID mahu Haramkan yang Halal, Menghalalkan yang Haram?"

Posting Komentar