Anggota polis parah diserang

Anggota polis parah diserang - Hallo sahabat Berita Wawancara, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Anggota polis parah diserang, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artikel Kabar, Artikel Berita, Artikel Berita Wawan cara, Artikel Fenomena, Artikel Indonesia, Artikel Islam, Artikel Islami, Artikel Muslim, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Unik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Anggota polis parah diserang
link : Anggota polis parah diserang

Baca juga


Anggota polis parah diserang


KUALA LUMPUR: Seorang anggota polis dimasukkan ke Unit Kritikal, Hospital Serdang, selepas parah apabila motosikal yang dinaikinya dihimpit hingga terjatuh oleh seorang lelaki yang sedang dikejar awal pagi tadi. 

Ketua Polis Daerah Subang Jaya, Asisten Komisioner Mohammad Azlin Sadari, berkata dalam kejadian pada jam 1.10 pagi itu, Lans Koperal Mohd Ridzuan Harun bersama seorang rakan setugasnya sedang membuat rondaan apabila ternampak seorang lelaki yang menaiki motosikal jenis Honda EX5 dalam keadaan mencurigakan di Jalan Persiaran Tasik Prima, Puchong. 

"Dua anggota polis terbabit kemudian cuba menghampiri lelaki berkenaan untuk tujuan pemeriksaan tetapi lelaki itu terus memecut motosikalnya dan melarikan diri. 

"Kedua-dua anggota polis itu kemudian mengejar lelaki itu dan dipercayai terpisah antara satu sama lain ketika dalam cubaan mengejar suspek, " katanya ketika dihubungi BH. 

Katanya, ketika sampai di depan Kilang Liu Gong di Lot 134 Kampung Sri Aman Hilir, Mohd Ridzuan ditemui oleh rakan setugasnya dalam keadaan terbaring dan berlumuran darah berhampiran motosikalnya manakala suspek melarikan diri dengan meninggalkan motosikal miliknya. 

Mohd Ridzuan yang parah di bahagian muka, retak kepala dan ada pendarahan di dalam kepala, dihantar ke Hospital Serdang untuk pemeriksaan lanjut. - BH


Demikianlah Artikel Anggota polis parah diserang

Sekianlah artikel Anggota polis parah diserang kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Anggota polis parah diserang dengan alamat link http://beritawawancara.blogspot.com/2017/05/anggota-polis-parah-diserang.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Anggota polis parah diserang"

Posting Komentar