[TAHUPUN] China paling tinggi mohon Program Malaysia Rumah Keduaku

[TAHUPUN] China paling tinggi mohon Program Malaysia Rumah Keduaku - Hallo sahabat Berita Wawancara, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul [TAHUPUN] China paling tinggi mohon Program Malaysia Rumah Keduaku, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artikel Kabar, Artikel Berita, Artikel Berita Wawan cara, Artikel Fenomena, Artikel Indonesia, Artikel Islam, Artikel Islami, Artikel Muslim, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Unik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : [TAHUPUN] China paling tinggi mohon Program Malaysia Rumah Keduaku
link : [TAHUPUN] China paling tinggi mohon Program Malaysia Rumah Keduaku

Baca juga


[TAHUPUN] China paling tinggi mohon Program Malaysia Rumah Keduaku

China mencatat permohonan paling tinggi dalam Program Malaysia Rumah Keduaku (M2MH) sejak diluluskan 2002 hingga tahun lepas.
Menteri Pelancongan dan Kebudayaan, Datuk Seri Mohamed Nazri Abdul Aziz berkata, permohonan China sebanyak 7,976 itu diikuti oleh Jepun (4,127), Bangladesh (3,399) dan United Kingdom (2,361).
“Selain itu sebanyak 1,331 permohonan oleh warga Iran, Singapura (1,258), Taiwan (1,175), Korea Selatan (1,174), Pakistan (958), India (861) dan lain-lain negara (7,103),” katanya pada sesi soal jawab lisan di persidangan Dewan Rakyat, hari ini.
Mohamed Nazri menjawab soalan Loke Siew Fook (DAP-Seremban) yang ingin tahu jumlah peserta yang tinggal di Malaysia melalui MM2H mengikut negara asal dan manfaat program berkenaan.
Beliau berkata, program MM2H telah memberi sumbangan kepada ekonomi negara yang dianggarkan sebanyak RM2.9 bilion pada tahun lalu merangkumi kutipan hasil fi visa, pembukaan simpanan tetap dan pembelian hartanah kediaman. - ismaweb


Demikianlah Artikel [TAHUPUN] China paling tinggi mohon Program Malaysia Rumah Keduaku

Sekianlah artikel [TAHUPUN] China paling tinggi mohon Program Malaysia Rumah Keduaku kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel [TAHUPUN] China paling tinggi mohon Program Malaysia Rumah Keduaku dengan alamat link http://beritawawancara.blogspot.com/2017/03/tahupun-china-paling-tinggi-mohon.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "[TAHUPUN] China paling tinggi mohon Program Malaysia Rumah Keduaku"

Posting Komentar