[NAJIB PUJI] AJK PAS Lipis HADIR Persidangan Perwakilan UMNO

[NAJIB PUJI] AJK PAS Lipis HADIR Persidangan Perwakilan UMNO - Hallo sahabat Berita Wawancara, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul [NAJIB PUJI] AJK PAS Lipis HADIR Persidangan Perwakilan UMNO, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artikel Kabar, Artikel Berita, Artikel Berita Wawan cara, Artikel Fenomena, Artikel Indonesia, Artikel Islam, Artikel Islami, Artikel Muslim, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Unik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : [NAJIB PUJI] AJK PAS Lipis HADIR Persidangan Perwakilan UMNO
link : [NAJIB PUJI] AJK PAS Lipis HADIR Persidangan Perwakilan UMNO

Baca juga


[NAJIB PUJI] AJK PAS Lipis HADIR Persidangan Perwakilan UMNO

Mahyudin bersalaman dengan Najib selepas Persidangan Perwakilan Umno Bahagian Lipis Di Dewan Jubli Perak, Sultan Haji Ahmad Shah hari ini.
LIPIS - Kehadiran Ahli Jawatankuasa Pas Lipis, Mahyudin Ghazali ke Persidangan Perwakilan Umno Bahagian Lipis, di sini hari ini mencuri perhatian ahli Umno termasuk  presiden parti, Datuk Seri Najib Tun Razak yang hadir bagi merasmikan persidangan itu.

Najib yang dimaklumkan tentang kehadiran pemimpin Pas tempatan itu berkata, belum pernah berlaku dalam sejarah apabila pemimpin Pas datang ke majlis perasmian mesyuarat Umno.

“Jarang dalam persidangan Umno ada orang pas. Man … (Ketua Umno Bahagian Lipis Datuk Abdul Rahman Mohamad) ini merupakan satu kejayaan,” katanya ketika berucap merasmikan Persidangan Perwakilan Umno Bahagian Lipis Di Dewan Jubli Perak, Sultan Haji Ahmad Shah, di sini hari ini.

Mahyudin hadir ke majlis berkenaan atas kapasiti sebagai Imam Masjid Kampung Tempoyang menerima peruntukan RM1.5 juta diumumkan Najib, untuk membaik pulih masjid kampung berkenaan, selepas menerima permohonan daripada Abdul Rahman. - Sinar Harian


Demikianlah Artikel [NAJIB PUJI] AJK PAS Lipis HADIR Persidangan Perwakilan UMNO

Sekianlah artikel [NAJIB PUJI] AJK PAS Lipis HADIR Persidangan Perwakilan UMNO kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel [NAJIB PUJI] AJK PAS Lipis HADIR Persidangan Perwakilan UMNO dengan alamat link http://beritawawancara.blogspot.com/2017/07/najib-puji-ajk-pas-lipis-hadir.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "[NAJIB PUJI] AJK PAS Lipis HADIR Persidangan Perwakilan UMNO"

Posting Komentar