Robert Kuok, Ananda Krishnan LEBIH 'ISLAMIC' berbanding ALIFF SHUKRI, VIDA

Robert Kuok, Ananda Krishnan LEBIH 'ISLAMIC' berbanding ALIFF SHUKRI, VIDA - Hallo sahabat Berita Wawancara, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Robert Kuok, Ananda Krishnan LEBIH 'ISLAMIC' berbanding ALIFF SHUKRI, VIDA, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artikel Kabar, Artikel Berita, Artikel Berita Wawan cara, Artikel Fenomena, Artikel Indonesia, Artikel Islam, Artikel Islami, Artikel Muslim, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Unik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Robert Kuok, Ananda Krishnan LEBIH 'ISLAMIC' berbanding ALIFF SHUKRI, VIDA
link : Robert Kuok, Ananda Krishnan LEBIH 'ISLAMIC' berbanding ALIFF SHUKRI, VIDA

Baca juga


Robert Kuok, Ananda Krishnan LEBIH 'ISLAMIC' berbanding ALIFF SHUKRI, VIDA

TUNJUK KEKAYAAN : ORANG ISLAM PATUT MALU KEPADA TAUKE JUDI.
Di Malaysia kita bukan saja ada Vida dan Aliff Shukri yang menjadi orang kaya. Kita ada ratusan lagi orang kaya lain. Ada cina, melayu, india, dayak, kadazan dan bangsa2 lain lagi.
Kekayaan yg dimiliki Robert Kuok, Ananda Krishnan, Syed Mokhtar, Tan Sri Musthapa Kamal, Lim Kok Thay dan ramai lagi, jangan kata hendak beli kenderaan mewah, barang kemas atau buat rumah bagai istana, mereka nak beli kapal terbang utk buat istana pun mereka mampu. Mereka nak pakai baju dari atas sampai ke bawah yg diperbuat dari emas pun mereka mampu. Jika mereka lakukannya sekalipun, mereka diam2 setakat mereka. Bukannya perlu ditunjukkan kpd umum. Kekayaan yang dimiliki Vida dan Aliff Shukri jika nak dibandingkan dgn mereka2 diatas rasanya tidak sampai 10 % pun.
Lim Kok Thay, pemilik pusat percutian dan perjudian Genting Higlands. Sungguh pun beliau bukan beragama islam, tetapi nampaknya beliau lebih 'beriman' dari Vida dan Alif. Kerana beliau tidak pernah untuk mempamerkan sifat riak dan takabur dgn menunjuk nunjuk kekayaan kpd umum.
Vida dan Aliff patut malu dan belajar dari tauke judi. Biarpun berniaga judi tetapi dia lebih 'beriman' dari kamu berdua.
Ingatlah Allah dan takutkanlah Allah. Hentikanlah sifat menunjuk nunjuk, riak dan takabur. Jgnlah beri alasan bodoh kononnya menunjuk nunjuk kekayaan kerana hendak jadikan perangsang kpd org lain. Jika benar mahu memberi perangsang buat bengkel2 atau kursus2 perniagaan untuk orang ramai.
PK: Ini aku dapat dari whatsapp kawan aku dan aku amat setuju dengan tulisan ini. Alif dan Vida terlampau bongkak. Malu betul la.


Demikianlah Artikel Robert Kuok, Ananda Krishnan LEBIH 'ISLAMIC' berbanding ALIFF SHUKRI, VIDA

Sekianlah artikel Robert Kuok, Ananda Krishnan LEBIH 'ISLAMIC' berbanding ALIFF SHUKRI, VIDA kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Robert Kuok, Ananda Krishnan LEBIH 'ISLAMIC' berbanding ALIFF SHUKRI, VIDA dengan alamat link http://beritawawancara.blogspot.com/2017/07/robert-kuok-ananda-krishnan-lebih.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Robert Kuok, Ananda Krishnan LEBIH 'ISLAMIC' berbanding ALIFF SHUKRI, VIDA"

Posting Komentar