[SERANG PERIBADI] Zahid: Nama dia Mahathir anak lelaki Iskandar Kutty

[SERANG PERIBADI] Zahid: Nama dia Mahathir anak lelaki Iskandar Kutty - Hallo sahabat Berita Wawancara, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul [SERANG PERIBADI] Zahid: Nama dia Mahathir anak lelaki Iskandar Kutty, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artikel Kabar, Artikel Berita, Artikel Berita Wawan cara, Artikel Fenomena, Artikel Indonesia, Artikel Islam, Artikel Islami, Artikel Muslim, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Unik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : [SERANG PERIBADI] Zahid: Nama dia Mahathir anak lelaki Iskandar Kutty
link : [SERANG PERIBADI] Zahid: Nama dia Mahathir anak lelaki Iskandar Kutty

Baca juga


[SERANG PERIBADI] Zahid: Nama dia Mahathir anak lelaki Iskandar Kutty



Sejarah tercatat bahawa yg jadi guru besar pertama Government English School (kemudiannya bertukar menjadi Kolej Sultan Abdul Hamid) pada tahun 1908 ialah Master Mohamad bin Iskandar. Bukan Master Iskandar. 


  Naib presiden Umno, Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi mengungkit sejarah Tun Dr Mahathir Mohamad yang berketurunan India dan mendakwa bekas perdana menteri itu mempergunakan orang Melayu selama 22 tahun pentadbirannya.

Zahid, yang juga menteri dalam negeri, menunjukkan salinan kad pengenalan (IC) Mahathir, yang memaparkan namanya sebagai "Mahathir a/l Iskandar Kutty".

Sambil memegang telefon dan menunjukkannya kepada hadirin, Zahid berkata, "Ini IC biru dia dulu. Nama dia Mahathir anak lelaki Iskandar Kutty. Nombor IC biru dia […] Ini yang dihantar oleh ketua pengarah Jabatan Pendaftaran Negara (JPN)."

Bagaimanapun, dalam membuat kenyataan itu, Zahid mendakwa tidak membuat serangan peribadi dan menegaskan secara "kebetulan" beliau adalah menteri dalam negeri ketika menerima maklumat itu.


Demikianlah Artikel [SERANG PERIBADI] Zahid: Nama dia Mahathir anak lelaki Iskandar Kutty

Sekianlah artikel [SERANG PERIBADI] Zahid: Nama dia Mahathir anak lelaki Iskandar Kutty kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel [SERANG PERIBADI] Zahid: Nama dia Mahathir anak lelaki Iskandar Kutty dengan alamat link http://beritawawancara.blogspot.com/2017/07/serang-peribadi-zahid-nama-dia-mahathir.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "[SERANG PERIBADI] Zahid: Nama dia Mahathir anak lelaki Iskandar Kutty"

Posting Komentar