TUN M: ROS telah respon Pendaftaran PH, Tegur Logo, KIta Akan Ubah

TUN M: ROS telah respon Pendaftaran PH, Tegur Logo, KIta Akan Ubah - Hallo sahabat Berita Wawancara, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul TUN M: ROS telah respon Pendaftaran PH, Tegur Logo, KIta Akan Ubah, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artikel Kabar, Artikel Berita, Artikel Berita Wawan cara, Artikel Fenomena, Artikel Indonesia, Artikel Islam, Artikel Islami, Artikel Muslim, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Unik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : TUN M: ROS telah respon Pendaftaran PH, Tegur Logo, KIta Akan Ubah
link : TUN M: ROS telah respon Pendaftaran PH, Tegur Logo, KIta Akan Ubah

Baca juga


TUN M: ROS telah respon Pendaftaran PH, Tegur Logo, KIta Akan Ubah



Logo Pakatan Harapan (HARAPAN) menjadi penghalang Logo Pakatan Harapan (HARAPAN) menjadi penghalang gabungan parti pembangkang untuk didaftarkan, kata penasihatnya, Tun Dr Mahathir Mohamad.

Bagaimanapun, Mahathir berkata gabungan itu akan kembali semula Pertubuhan Pendaftar (ROS) dalam tempoh dia hari sebaik sahaja logo tersebut diperbaharui.

"ROS nasihatkan kita untuk perbetulkan logo sedia ada iaitu dengan memasukkan perkataan PAKATAN menjadikannya PAKATAN HARAPAN," kata Mahathir.

Terdahulu barisan kepimpinan HARAPAN hari ini hadir bagi menghantar borang permohonan untuk mendaftarkan Pakatan Harapan ke Pejabat Pertubuhan Pendaftar (ROS) di Putrajaya.


Demikianlah Artikel TUN M: ROS telah respon Pendaftaran PH, Tegur Logo, KIta Akan Ubah

Sekianlah artikel TUN M: ROS telah respon Pendaftaran PH, Tegur Logo, KIta Akan Ubah kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel TUN M: ROS telah respon Pendaftaran PH, Tegur Logo, KIta Akan Ubah dengan alamat link http://beritawawancara.blogspot.com/2017/07/tun-m-ros-telah-respon-pendaftaran-ph.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "TUN M: ROS telah respon Pendaftaran PH, Tegur Logo, KIta Akan Ubah"

Posting Komentar