Barisan Nasional dijenama semula: Ahmad Zahid

Barisan Nasional dijenama semula: Ahmad Zahid - Hallo sahabat Berita Wawancara, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Barisan Nasional dijenama semula: Ahmad Zahid, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artikel Kabar, Artikel Berita, Artikel Berita Wawan cara, Artikel Fenomena, Artikel Indonesia, Artikel Islam, Artikel Islami, Artikel Muslim, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Unik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Barisan Nasional dijenama semula: Ahmad Zahid
link : Barisan Nasional dijenama semula: Ahmad Zahid

Baca juga


Barisan Nasional dijenama semula: Ahmad Zahid


KUALA LUMPUR18 Safar 1440HSabtu – Barisan Nasional (BN) akan distruktur dan dijenama semula untuk menjadikannya lebih teguh dalam misi memenangi Pilihan Raya Umum ke-15 dan membentuk kerajaan.
Pengerusi BN, Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi berkata, entiti baharu itu akan disertai parti komponen BN sedia ada, rakan-rakan parti dalam pembangkang selain beberapa pertubuhan bukan kerajaan (NGO).
Katanya, Setiausaha Agung BN yang baharu, Datuk Seri Mohamed Nazri Abdul Aziz telah ditugaskan untuk melakukan proses pelaksanaan penjenamaan dan penstrukturan semula BN dalam masa terdekat ini.
“BN harus bangkit… susulan kekalahan pada PRU14 dan membuang sikap buruk dahulu seperti ‘menikam belakang’ sesama ahli dalam parti dan sebagainya,” katanya kepada pemberita selepas Majlis Perasmian Perhimpunan Agung MIC ke-72 yang turut dihadiri Presiden MIC Tan Sri S.A. Vigneswaran.
Ahmad Zahid berkata, BN mahu melihat kewujudan sistem dua parti dalam politik di Malaysia seperti diamalkan di beberapa negara lain. 
Dalam pada itu, Vigneswaran berkata MIC akan terus bersama BN yang kini sedang dalam usaha penjenamaan semula itu. – Bernama


Demikianlah Artikel Barisan Nasional dijenama semula: Ahmad Zahid

Sekianlah artikel Barisan Nasional dijenama semula: Ahmad Zahid kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Barisan Nasional dijenama semula: Ahmad Zahid dengan alamat link http://beritawawancara.blogspot.com/2018/10/barisan-nasional-dijenama-semula-ahmad.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Barisan Nasional dijenama semula: Ahmad Zahid"

Posting Komentar