Benarkan Tiada Derma dari Arab Saudi kepada Najib

Benarkan Tiada Derma dari Arab Saudi kepada Najib - Hallo sahabat Berita Wawancara, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Benarkan Tiada Derma dari Arab Saudi kepada Najib, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artikel Kabar, Artikel Berita, Artikel Berita Wawan cara, Artikel Fenomena, Artikel Indonesia, Artikel Islam, Artikel Islami, Artikel Muslim, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Unik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Benarkan Tiada Derma dari Arab Saudi kepada Najib
link : Benarkan Tiada Derma dari Arab Saudi kepada Najib

Baca juga


Benarkan Tiada Derma dari Arab Saudi kepada Najib



Apa sebab Saifuddin  keluarkan statement on-behalf kononnya drpd pihak Adel Aljubier? Adakah utk mewujudkan ruang supaya boleh dispin. Kenapa tak letak je Adel depan wartawan? Apa lah yg nak ditakutkan Saifuddin jika ianya keluar dr mulut Adel sendiri  terus kpd wartawan?

Daripada kesemua derma, money trail menunjukkan ada satu trail terus drpd kementerian kewangan Saudi. Ada satu moneytrail drpd akaun peribadi Putera Faisal bin Bandar Al-Saud. Dan ada 2 moneytrail drpd akaun syarikat iaitu Tanore dan Blackstone.

Di dalam satu surat kpd Najib, pihak kerabat Saudi menyatakan akan ada derma yg datang drpd 'my instructed company bank accounts'. Maksudnya pindahan dana assignment of payment drpd akaun yg dikawal oleh pihak kerabat (seperti Tanore).

DSN jelaskan derma itu drpd pihak kerabat Saudi dan bukan drpd kerajaan Saudi.


Demikianlah Artikel Benarkan Tiada Derma dari Arab Saudi kepada Najib

Sekianlah artikel Benarkan Tiada Derma dari Arab Saudi kepada Najib kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Benarkan Tiada Derma dari Arab Saudi kepada Najib dengan alamat link http://beritawawancara.blogspot.com/2018/10/benarkan-tiada-derma-dari-arab-saudi.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Benarkan Tiada Derma dari Arab Saudi kepada Najib"

Posting Komentar