Pudin TIPU? Kerajaan malaysia tidak bincang isu 2.6 billion

Pudin TIPU? Kerajaan malaysia tidak bincang isu 2.6 billion - Hallo sahabat Berita Wawancara, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Pudin TIPU? Kerajaan malaysia tidak bincang isu 2.6 billion, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artikel Kabar, Artikel Berita, Artikel Berita Wawan cara, Artikel Fenomena, Artikel Indonesia, Artikel Islam, Artikel Islami, Artikel Muslim, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Unik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Pudin TIPU? Kerajaan malaysia tidak bincang isu 2.6 billion
link : Pudin TIPU? Kerajaan malaysia tidak bincang isu 2.6 billion

Baca juga


Pudin TIPU? Kerajaan malaysia tidak bincang isu 2.6 billion


Menteri Luar Arab Saudi Adel Ahmed Al-Jubeir telah menyatakan bahawa Kerajaan Malaysia mahupun Menteri Luar dan Perdana Menteri Malaysia tidak pernah bertanya mahupun berbincang soal isu 2.6 Billion yang didermakan kepada Kerajaan Malaysia melalui akaun bank bekas Perdana Menteri DS Najib Razak.
Beliau (Adel) menyatakan bahawa tiada sesiapa daripada kerajaan Malaysia yang pernah bertanya dan berbincang mengenai perkara itu (isu 2.6 billion).” kata seorang wartawan bebas yang berjaya menemubual Adel semasa tiba di sebuah hotel mewah di Kuala Lumpur.
Menurut wartawan tersebut, apabila ditanya mengenai kenyataan Menteri Luar Malaysia Saifuddin Abdullah mengenai kenyataan beliau (Adel) yang mengatakan Kerajaan Saudi tidak ada kena mengena mengenai derma 2.6 billion itu semasa persidangan PBB di New York dan semasa di Wisma Putra semalam, Adel menafikannya.
Itu mungkin andaian beliau (Saifuddin) sahaja, tapi Menteri Luar Arab Saudi telah menyatakan dahulu yang Kerajaan Saudi sedar tentang derma itu dan ia memang benar-benar sumbangan tanpa mengharapkan apa-apa balasan.
“Dan mereka juga sedar bahawa Peguam Negara Malaysia telah menjalankan siasatan teliti mengenai perkara itu dan mendapati tiada salah laku. Justeru, setahu mereka, isu itu telah ditutup,” kata wartawan bebas tersebut.


Demikianlah Artikel Pudin TIPU? Kerajaan malaysia tidak bincang isu 2.6 billion

Sekianlah artikel Pudin TIPU? Kerajaan malaysia tidak bincang isu 2.6 billion kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Pudin TIPU? Kerajaan malaysia tidak bincang isu 2.6 billion dengan alamat link http://beritawawancara.blogspot.com/2018/10/pudin-tipu-kerajaan-malaysia-tidak.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Pudin TIPU? Kerajaan malaysia tidak bincang isu 2.6 billion"

Posting Komentar