(Berani Kerana Benar, Takut Tak Siar Live) Kerajaan tak setuju siar perbicaraan Najib secara langsung

(Berani Kerana Benar, Takut Tak Siar Live) Kerajaan tak setuju siar perbicaraan Najib secara langsung - Hallo sahabat Berita Wawancara, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul (Berani Kerana Benar, Takut Tak Siar Live) Kerajaan tak setuju siar perbicaraan Najib secara langsung, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artikel Kabar, Artikel Berita, Artikel Berita Wawan cara, Artikel Fenomena, Artikel Indonesia, Artikel Islam, Artikel Islami, Artikel Muslim, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Unik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : (Berani Kerana Benar, Takut Tak Siar Live) Kerajaan tak setuju siar perbicaraan Najib secara langsung
link : (Berani Kerana Benar, Takut Tak Siar Live) Kerajaan tak setuju siar perbicaraan Najib secara langsung

Baca juga


(Berani Kerana Benar, Takut Tak Siar Live) Kerajaan tak setuju siar perbicaraan Najib secara langsung


KUALA LUMPUR: Kementerian Komunikasi dan Multimedia menolak cadangan Tan Sri Muhammad Shafee Abdullah yang meminta perbicaraan bekas perdana menteri Datuk Seri Najib disiarkan secara langsung.
Menterinya, Gobind Singh Deo berkata, selain pertuduhan berkaitan Najib, lebih banyak lagi isu penting berlaku dalam negara yang memerlukan liputan khususnya dari media rasmi kerajaan.
“Ini adalah kali kedua soalan sebegini diajukan kepada saya. Saya sudah katakan sebelum ini tidak ada siaran langsung berkaitan perbicaraan pertuduhan Najib.
“RTM mempunyai siaran yang terhad begitu juga Bernama. Banyak lagi perkara lain memerlukan liputan di dalam negara. Namun seperti yang saya nyatakan laporan berita mengenai perbicaraannya ada disiarkan,” katanya.
Gobind berkata demikian menjawab cadangan dibangkitkan Shafee semalam bahawa langkah menyiarkan perbicaraan Najib sebagai suatu idea bernas.
Shafee berkata, beliau tidak mempunyai sebarang isu sekiranya perbicaraan itu disiarkan secara langsung kerana prosiding itu akan dijalankan dengan telus.
“Cadangan itu satu cadangan yang bagus…biar semua orang tahu apa yang berlaku sepanjang perbicaraan. Tiada apa yang perlu disembunyikan,” katanya.
Najib sebelum ini berkata perbicaraan tersebut adalah platform terbaik untuk membersihkan namanya daripada semua tuduhan yang dibuat terhadapnya.
Beliau berdepan 38 pertuduhan jenayah termasuk pecah amanah dan pengubahan wang haram berkaitan 1MDB dan anak syarikatnya SRC International Sdn Bhd. - fmt


Demikianlah Artikel (Berani Kerana Benar, Takut Tak Siar Live) Kerajaan tak setuju siar perbicaraan Najib secara langsung

Sekianlah artikel (Berani Kerana Benar, Takut Tak Siar Live) Kerajaan tak setuju siar perbicaraan Najib secara langsung kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel (Berani Kerana Benar, Takut Tak Siar Live) Kerajaan tak setuju siar perbicaraan Najib secara langsung dengan alamat link http://beritawawancara.blogspot.com/2018/10/berani-kerana-benar-takut-tak-siar-live.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "(Berani Kerana Benar, Takut Tak Siar Live) Kerajaan tak setuju siar perbicaraan Najib secara langsung"

Posting Komentar