Tun M sekali lagi tersasul sebut Umno (KEMBALI lah Tun, To Pa Tak Payah)

Tun M sekali lagi tersasul sebut Umno (KEMBALI lah Tun, To Pa Tak Payah) - Hallo sahabat Berita Wawancara, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Tun M sekali lagi tersasul sebut Umno (KEMBALI lah Tun, To Pa Tak Payah), kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artikel Kabar, Artikel Berita, Artikel Berita Wawan cara, Artikel Fenomena, Artikel Indonesia, Artikel Islam, Artikel Islami, Artikel Muslim, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Unik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Tun M sekali lagi tersasul sebut Umno (KEMBALI lah Tun, To Pa Tak Payah)
link : Tun M sekali lagi tersasul sebut Umno (KEMBALI lah Tun, To Pa Tak Payah)

Baca juga


Tun M sekali lagi tersasul sebut Umno (KEMBALI lah Tun, To Pa Tak Payah)


Sebelum ini, Pengerusi Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu), Tun Dr Mahathir Mohamad pernah beberapa kali tersasul menyebut Umno dalam majlis anjuran Bersatu mahupun Pakatan Harapan (PH).

Pada Jumaat, sekali lagi pemimpin berusia 93 tahun itu tersasul di hadapan media ketika mengumumkan tarikh Persidangan Tahunan Kedua Bersatu yang bakal berlangsung hujung tahun ini.

“Yang pertama saya nak umumkan adalah kita menetapkan persidangan Umno tahunan kedua…” katanya sebelum dibetulkan pemimpin parti.

Bersatu, Bersatu,” kata beberapa pemimpin parti yang berada berhampirannya.

Pemimpin dan media yang berada di situ turut ketawa melihat keletah Ahli Parlimen Langkawi itu yang sekali lagi tersasul menyebut Umno.

Beliau kemudian hanya ketawa kecil dan ‘reaksi comel’ itu mencuit hati media dan pemimpin parti yang sekali lagi tertawa melihat tingkah lakunya.

Julai tahun lepas, Dr Mahathir pernah tersasul mengumumkan Presiden Amanah, Mohamad Sabu sebagai Presiden Umno.

Insiden tidak disengajakan itu berlaku dalam sidang media ketika beliau mengumumkan barisan kepimpinan baharu PH di ibu pejabat PKR di Petaling Jaya, Selangor. - Sinar Harian



Demikianlah Artikel Tun M sekali lagi tersasul sebut Umno (KEMBALI lah Tun, To Pa Tak Payah)

Sekianlah artikel Tun M sekali lagi tersasul sebut Umno (KEMBALI lah Tun, To Pa Tak Payah) kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Tun M sekali lagi tersasul sebut Umno (KEMBALI lah Tun, To Pa Tak Payah) dengan alamat link http://beritawawancara.blogspot.com/2018/10/tun-m-sekali-lagi-tersasul-sebut-umno.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Tun M sekali lagi tersasul sebut Umno (KEMBALI lah Tun, To Pa Tak Payah)"

Posting Komentar