Gambar ini Menggerunkan Kafir DAP, jika Melayu benar-benar cerdik.. Malangnya..

Gambar ini Menggerunkan Kafir DAP, jika Melayu benar-benar cerdik.. Malangnya.. - Hallo sahabat Berita Wawancara, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Gambar ini Menggerunkan Kafir DAP, jika Melayu benar-benar cerdik.. Malangnya.., kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artikel Kabar, Artikel Berita, Artikel Berita Wawan cara, Artikel Fenomena, Artikel Indonesia, Artikel Islam, Artikel Islami, Artikel Muslim, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Unik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Gambar ini Menggerunkan Kafir DAP, jika Melayu benar-benar cerdik.. Malangnya..
link : Gambar ini Menggerunkan Kafir DAP, jika Melayu benar-benar cerdik.. Malangnya..

Baca juga


Gambar ini Menggerunkan Kafir DAP, jika Melayu benar-benar cerdik.. Malangnya..

Gambar yang menggerunkan musuh Islam. 

Walaupun berlainan parti, tak kira pembangkang mahupun kerajaan.

Kita satu kesatuan. Kita satu ummah. Kita satu aqidah. 

Tapi malangnya.. Melayu tidak mampu bersatu atas landasan Islam kerana:

Keinginan memiliki kuasa mengatasi kepentingan Islam dan Melayu. Sanggup bersekongkol dengan kafir DAP demi kuasa. Sanggup ABAIKAN Islam dan Melayu demi kuasa. Rela biarkan kafir DAP membela kaum cina demi kuasa. Beri apa saja kepada kafir, dana kewangan bertambah-tambah walau sekolah swasta sudah kaya raya. Tidak pernah dalam sejarah dana diberikan kepada IPTS sewenang-wenangnya macam lah bajet negara mak bapak kafir DAP punya. Malah Menteri-menteri Melayu Islam dalam PH sanggup menjadi barua kepada kafir DAP terutama Menteri PAN demi kuasa. Menteri agama hanya mengikut saja kehendak liberal dan kafir. Agensi agama telah mula pelik mengendalikan Islam, keuntungan bukan lagi untuk umat Islam tetapi kehendak dan kepentingan orang kafir yang dirisaukan. Demi kuasa, dana dan peruntukan untuk nelayan, Petani dan orang kampung yang Melayu lah semuanya itu dipotong. 

Keinginan memiliki kekayaan dunia mengatasi kepentingan Islam dan Melayu. Dulu Mat Sabu hanya naik viva, rakyat sangat kagum. Malangnya mula jadi menteri, sudah ada kes SPRM di mana pegawainya diselesaikan melalui dana misteri beratus ribu bagi kes kebangkrapan pegawainya. Tiba-tiba kes rasuah Lim Guan Eng yang menunggu pembicaraan di tarik balik oleh Peguam Negara. Menteri-menteri telah mula dikerumuni oleh kontraktor dan penjarah projek. Menteri mula pandai dan mahir pasal perolehan kerajaan. Tiba-tiba dibenarkan Kaedah Perolehan Rundingan Terus untuk pembelian buku di KPM. Tiba-tiba muncul kes rasuah RM1.5juta seorang PA di Kementerian Kewangan. Pastinya nikmat harta dan kekayaan yang baru dikecapi ini tidak akan mampu ditukar demi Islam dan Melayu. Semut baru mendapat nikmat jatuh dalam guni gula.

Nikmat dipuja mengatasi kepentingan Islam dan Melayu. Dulu hanya tinggal di rumah kos rendah, sekarang menteri tinggal di rumah penuh kemewahan. Dulu pergi kedai mamak tiada siapa endahkan, sekarang masuk media jadi tajuk utama. Sekarang ada bodyguard keliling setiap masa. Ada pemandu ada kereta tanpa perlu isi minyak dan bayar tol. Dulu maki menteri sekarang lupa apa itu tol, apa itu kenaikan harga minyak, apa itu bebanan kos sara hidup. Dulu tidak faham apa itu nikmat dicium tangan, dipuja-puja, di tarik kerusi bila mahu duduk, kini terasa seperti di alam fatamorgana.

Selagi keimanan Islam orang Melayu masih lemah, selama itu juga kesilapan yang sama akan di ulang-ulang. Dulu UMNO buat sekarang giliran PAN, BERSATU, PKR pula. Kalau sudah namanya manusia, pasti sesat tanpa bimbingan Islam. Kejahatan tidak berubah menjadi baik hanya kerana ada Mahathir di dalamnya. Apatah lagi jika maruah dan prinsip pemimpin yang sudah  dipertikaikan sekian lama ada di dalamnya. Isu liwat, isu rakaman suara jilat anu, isu jilat Ais Krim dalam tandas, isu rasuah ditutup, isu pembohongan demi pembohongan demi pembohongan. MENIPU RAKYAT sudah seperti makanan ruji mereka. Tidak menipu rakyat satu hari barangkali boleh sakit-sakit badan mereka ini. Menipu rakyat sudah jadi kerja rutin harian mereka. 


Demikianlah Artikel Gambar ini Menggerunkan Kafir DAP, jika Melayu benar-benar cerdik.. Malangnya..

Sekianlah artikel Gambar ini Menggerunkan Kafir DAP, jika Melayu benar-benar cerdik.. Malangnya.. kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Gambar ini Menggerunkan Kafir DAP, jika Melayu benar-benar cerdik.. Malangnya.. dengan alamat link http://beritawawancara.blogspot.com/2019/02/gambar-ini-menggerunkan-kafir-dap-jika.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Gambar ini Menggerunkan Kafir DAP, jika Melayu benar-benar cerdik.. Malangnya.."

Posting Komentar