Penguatkuasa Bakal KENA: Mengintai, menghendap bakal jadi kesalahan jenayah - V.K Liew

Penguatkuasa Bakal KENA: Mengintai, menghendap bakal jadi kesalahan jenayah - V.K Liew - Hallo sahabat Berita Wawancara, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Penguatkuasa Bakal KENA: Mengintai, menghendap bakal jadi kesalahan jenayah - V.K Liew, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artikel Kabar, Artikel Berita, Artikel Berita Wawan cara, Artikel Fenomena, Artikel Indonesia, Artikel Islam, Artikel Islami, Artikel Muslim, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Unik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Penguatkuasa Bakal KENA: Mengintai, menghendap bakal jadi kesalahan jenayah - V.K Liew
link : Penguatkuasa Bakal KENA: Mengintai, menghendap bakal jadi kesalahan jenayah - V.K Liew

Baca juga


Penguatkuasa Bakal KENA: Mengintai, menghendap bakal jadi kesalahan jenayah - V.K Liew


KUALA LUMPUR, 19 Feb (Bernama) -- Perbuatan mengintai dan menghendap bakal menjadi satu kesalahan dan rang undang-undang (RUU) mengenainya dijangka akan dibentang di Parlimen Julai ini, kata Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Liew Vui Keong.

Beliau berkata dokumen-dokumen penting berkaitan RUU berkenaan telah diserahkan kepadanya untuk diteliti, seterusnya dibawa kepada Jabatan Peguam Negara untuk semakan, sebelum dibentang kepada Jemaah Menteri untuk persetujuan dan kelulusan.

“Saya kini sedang meneliti draf rang undang-undang tersebut yang telah siap. Ia boleh dibentang dengan cepat jika ada kesungguhan, saya menjangka pada tahun ini juga. Untuk sesi persidangan (Parlimen) bulan Mac mungkin tidak sempat kerana terlalu suntuk, tapi kita melihat kemungkinan bulan Julai dan Oktober.


Demikianlah Artikel Penguatkuasa Bakal KENA: Mengintai, menghendap bakal jadi kesalahan jenayah - V.K Liew

Sekianlah artikel Penguatkuasa Bakal KENA: Mengintai, menghendap bakal jadi kesalahan jenayah - V.K Liew kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Penguatkuasa Bakal KENA: Mengintai, menghendap bakal jadi kesalahan jenayah - V.K Liew dengan alamat link http://beritawawancara.blogspot.com/2019/02/penguatkuasa-bakal-kena-mengintai.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Penguatkuasa Bakal KENA: Mengintai, menghendap bakal jadi kesalahan jenayah - V.K Liew"

Posting Komentar