[RTM TAK COVER MAJLIS MENTERI] Najib: Siap ugut kakitangan kerajaan secara rasmi melalui kenyataan akhbar menteri

[RTM TAK COVER MAJLIS MENTERI] Najib: Siap ugut kakitangan kerajaan secara rasmi melalui kenyataan akhbar menteri - Hallo sahabat Berita Wawancara, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul [RTM TAK COVER MAJLIS MENTERI] Najib: Siap ugut kakitangan kerajaan secara rasmi melalui kenyataan akhbar menteri, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artikel Kabar, Artikel Berita, Artikel Berita Wawan cara, Artikel Fenomena, Artikel Indonesia, Artikel Islam, Artikel Islami, Artikel Muslim, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Unik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : [RTM TAK COVER MAJLIS MENTERI] Najib: Siap ugut kakitangan kerajaan secara rasmi melalui kenyataan akhbar menteri
link : [RTM TAK COVER MAJLIS MENTERI] Najib: Siap ugut kakitangan kerajaan secara rasmi melalui kenyataan akhbar menteri

Baca juga


[RTM TAK COVER MAJLIS MENTERI] Najib: Siap ugut kakitangan kerajaan secara rasmi melalui kenyataan akhbar menteri

Menteri Komunikasi dan Multimedia Gobind Singh Deo mengarahkan stesen penyiaran kerajaan, RTM untuk menyediakan laporan mengenai kemungkinan ada kakitangannya mensabotaj kerajaan persekutuan.
Ini susulan liputan secara langsung acara sambutan Rumah Terbuka Tahun Baru Cina peringkat kebangsaan yang diadakan di Seremban dengan tidak melaporkan sebarang berita dari Menteri Pengangkutan Anthony Loke dan Menteri Besar Negeri Sembilan Aminuddin Harun.
"Ia dibangkitkan malam tadi dan saya melihat siaran itu pagi ini sebelum ke lapangan terbang.
"Saya telah meminta RTM memberi laporan kepada saya. Dapat laporan nanti, saya akan buat apa yang perlu," katanya kepada pemberita di George Town hari iniselepas pelancaran Terragraf bagi Komunikasi dan Facebook YTL, iaitu pasaran pertama di Asia, di Georgetown hari ini.
Ditanya sama ada wajib untuk RTM dan media milik negara lain untuk menerbitkan atau menyiarkan sebarang ucapan oleh seseorang menteri, Gobind berkata, "Ini liputan secara langsung."
"Saya telah meminta mereka untuk butirannya, terutama acara yang mereka diminta hadir, mengikut terma dan prosedur operasi standard.
"Saya perlu melihat perkara ini sebelum saya mengulas," katanya. - MK


Demikianlah Artikel [RTM TAK COVER MAJLIS MENTERI] Najib: Siap ugut kakitangan kerajaan secara rasmi melalui kenyataan akhbar menteri

Sekianlah artikel [RTM TAK COVER MAJLIS MENTERI] Najib: Siap ugut kakitangan kerajaan secara rasmi melalui kenyataan akhbar menteri kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel [RTM TAK COVER MAJLIS MENTERI] Najib: Siap ugut kakitangan kerajaan secara rasmi melalui kenyataan akhbar menteri dengan alamat link http://beritawawancara.blogspot.com/2019/02/rtm-tak-cover-majlis-menteri-najib-siap.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "[RTM TAK COVER MAJLIS MENTERI] Najib: Siap ugut kakitangan kerajaan secara rasmi melalui kenyataan akhbar menteri"

Posting Komentar