Kafir DAP pasti gerun bila Islam bersatu, berbelas ribu turun solat hajat di KB

Kafir DAP pasti gerun bila Islam bersatu, berbelas ribu turun solat hajat di KB - Hallo sahabat Berita Wawancara, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Kafir DAP pasti gerun bila Islam bersatu, berbelas ribu turun solat hajat di KB, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artikel Kabar, Artikel Berita, Artikel Berita Wawan cara, Artikel Fenomena, Artikel Indonesia, Artikel Islam, Artikel Islami, Artikel Muslim, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Unik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Kafir DAP pasti gerun bila Islam bersatu, berbelas ribu turun solat hajat di KB
link : Kafir DAP pasti gerun bila Islam bersatu, berbelas ribu turun solat hajat di KB

Baca juga


Kafir DAP pasti gerun bila Islam bersatu, berbelas ribu turun solat hajat di KB

KOTA BHARU: Sebelum solat hajat royalti, kira-kira 15,000 rakyat Kelantan mengamimkan doa supaya royalti dibayar kerajaan pusat kepada kerajaan negeri.
Doa berkenaan dibaca pendakwah terkenal Ustaz Ahmad Dusuki Abdul Rani selepas menyampaikan kuliah Maghrib di Stadium Sultan Muhammad Ke-1V malam tadi.

Terdahulu penyarah Pusat Pengajian Pondok Kandis Ustaz Nik Razi Nik Mat mengimamkan solat Maghrib.
Antara pimpinan yang hadir anggota-anggota Exco kerajaan negeri, wakil-wakil rakyat dan pegawai-pegawai kerajaan negeri.

Orang ramai mula membanjiri kawasan Stadium Sultan Muhammad Ke 1V sejak jam 5 petang. Ketika itu berlangsung perasmian Hari Anak Muda Kelantan yang disempurnakan Timbalan Menteri Besar Dato’ Mohd Amar Abdullah.

Kemudian disusuli bual bicara bersama Ustaz Azhar Indrus juga diadakan di Dataran Warisan, pekarangan stadium.
Jalan semakin sesak menjelang Maghrib apabila orang ramai mula memasuki stadium untuk menunaikan solat Maghrib berjemaah. - HARAKAHDAILY 16/2/2019



Demikianlah Artikel Kafir DAP pasti gerun bila Islam bersatu, berbelas ribu turun solat hajat di KB

Sekianlah artikel Kafir DAP pasti gerun bila Islam bersatu, berbelas ribu turun solat hajat di KB kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Kafir DAP pasti gerun bila Islam bersatu, berbelas ribu turun solat hajat di KB dengan alamat link http://beritawawancara.blogspot.com/2019/02/kafir-dap-pasti-gerun-bila-islam.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Kafir DAP pasti gerun bila Islam bersatu, berbelas ribu turun solat hajat di KB"

Posting Komentar