((LIVE)) protes PEMALSUAN kelayakan akademik

((LIVE)) protes PEMALSUAN kelayakan akademik - Hallo sahabat Berita Wawancara, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul ((LIVE)) protes PEMALSUAN kelayakan akademik, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artikel Kabar, Artikel Berita, Artikel Berita Wawan cara, Artikel Fenomena, Artikel Indonesia, Artikel Islam, Artikel Islami, Artikel Muslim, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Unik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : ((LIVE)) protes PEMALSUAN kelayakan akademik
link : ((LIVE)) protes PEMALSUAN kelayakan akademik

Baca juga


((LIVE)) protes PEMALSUAN kelayakan akademik



[LIVE] PROTES PEMALSUAN KELAYAKAN AKADEMIK

GAMIS bersama mahasiswa berarak dari Masjid Jamek hingga ke Sogo simbolik bagi protes terhadap segelintir menteri yang tidak berintegriti.

"Mara Bersama Islam"

GABUNGAN MAHASISWA ISLAM SE-MALAYSIA (GAMIS) 2019

#GAMIS2019
#MaraBersamaIslam


ELOK MENTERI LETAK JAWATAN DARIPADA TIPUKAN RAKYAT

1) Bagaimana mahu memimpin jika kelayakan akademik menteri dan kebinet yang dilantik selama ini palsu. Lebih parah sijil Phd yang tertera rupanya dibeli dengan harga puluhan ribu demi mengaburi mata rakyat. Bak kata pepatah ‘bagai tikus membaiki labu’, mahu memerintah rakyat meperbetulkan kerajaan lepas tetapi diri sendiri tidak tahu bahkan lagi rosak dan kuat menipu.

2) Mandat dan jawatan sudah diberikan maka sudah pasti rakyat inginkan menteri dan kerajaan yang berintegriti memimpin negara. Namun berita yang menyedihkan rakyat ialah menteri yang mereka pilih membuat pemalsuan kelayakan akademik mereka. Timbalan Menteri Luar Pakatan Harapan iaitu Datuk Marzuki Yahya, Menteri Besar Johor iaitu Datuk Osman Sapian dan Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Tronoh, Paul Yong Choo Kiong juga turut diragui.

3) Daripada isu ini terus berlegar kalangan rakyat, lebih baik Tun Dr Mahathir selaku Perdana Menteri buat semakan semula kepada seluruh kabinet menteri yang dilantik. Buktikan kepada rakyat bahawa mandat yang diberikan benar-benar layak.

4) GAMIS menuntut kerajaan PH memandang serius dengan perkara ini lebih lagi melibatkan soal integriti pemimpin kepada rakyat. GAMIS juga menyeru kepada seluruh rakyat yang sedang memerhati gelagat kerajaan Pakatan Harapan ini untuk terus memberi amaran dan mendesak agar mereka berupaya membuktikan yang mereka tidak menipu.

5) Sudah menjadi satu kelaziman sekiranya benar, terang dan nyata episod penipuan menteri-menteri Pakatan Harapan kepada rakyat terus berlaku. Maka GAMIS tidak teragak-agak mendesak segala menteri penipu ini untuk LETAK JAWATAN demi memelihara kualiti pemerintahan negara. GAMIS bersedia untuk turun ke jalanan pada bila-bila masa bagi membuktikan rasa kecewa mahasiswa terhadap tindakan kepimpinan Pakatan Harapan yang telah menipu rakyat. Jaga-jaga wahai Pakatan Harapan !

MUHAMMAD IKHWAN NASYRIQ BIN SALAHIN, 
PRESIDEN
GABUNGAN MAHASISWA ISLAM SE-MALAYSIA (GAMIS)
2019


Demikianlah Artikel ((LIVE)) protes PEMALSUAN kelayakan akademik

Sekianlah artikel ((LIVE)) protes PEMALSUAN kelayakan akademik kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel ((LIVE)) protes PEMALSUAN kelayakan akademik dengan alamat link http://beritawawancara.blogspot.com/2019/02/live-protes-pemalsuan-kelayakan-akademik.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "((LIVE)) protes PEMALSUAN kelayakan akademik"

Posting Komentar