GILA INDIA NI:Naib canselor universiti di India gesa pelajar ‘bunuh’ pembuli

GILA INDIA NI:Naib canselor universiti di India gesa pelajar ‘bunuh’ pembuli - Hallo sahabat Berita Wawancara, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul GILA INDIA NI:Naib canselor universiti di India gesa pelajar ‘bunuh’ pembuli, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artikel Kabar, Artikel Berita, Artikel Berita Wawan cara, Artikel Fenomena, Artikel Indonesia, Artikel Islam, Artikel Islami, Artikel Muslim, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Unik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : GILA INDIA NI:Naib canselor universiti di India gesa pelajar ‘bunuh’ pembuli
link : GILA INDIA NI:Naib canselor universiti di India gesa pelajar ‘bunuh’ pembuli

Baca juga


GILA INDIA NI:Naib canselor universiti di India gesa pelajar ‘bunuh’ pembuli

NEW DELHI: Seorang pegawai tertinggi di sebuah universiti dikendalikan kerajaan India menggesa pelajarnya tidak mengadu kepadanya, tetapi “membunuh” rakan yang membuli mereka, susulan satu siri keganasan dilaporkan di negeri terletaknya institusi pengajian tinggi itu.
“Jika anda seorang pelajar di universiti ini, jangan datang menangis kepada saya.
“Jika anda terbabit dalam pergaduhan, pukul mereka, jika boleh bunuh mereka, kami akan uruskannya kemudian,” kata Raja Ram Yadav, naib canselor Universiti Purvanchal dalam ucapan yang dirakam dan ditunjukkan Asian News International (ANI), rakan kongsi Reuters.
Yadav berucap dalam satu program kolej di Ghazipur, Uttar Pradesh, negeri paling banyak penduduk di India, Jumaat lalu.
Di bandar sama, seorang pegawai polis direjam dengan batu sehingga mati dalam satu protes ganas Sabtu lalu, walaupun tiada tanda kaitan dengan kenyataan Yadav.
Uttar Pradesh terkenal dengan jenayah dan ketegangan kaum, serta berdepan insiden keganasan beberapa minggu kebelakangan ini.
Seorang pegawai polis kanan dan seorang lelaki maut dalam satu lagi insiden keganasan awal bulan ini, selepas penduduk mengadakan bantahan atas dakwaan ada orang dilihat menyembelih seekor lembu, haiwan yang dianggap suci oleh penganut Hindu.
Kejadian itu berlaku di daerah Bulandshahr, Uttar Pradesh. - FMT 


Demikianlah Artikel GILA INDIA NI:Naib canselor universiti di India gesa pelajar ‘bunuh’ pembuli

Sekianlah artikel GILA INDIA NI:Naib canselor universiti di India gesa pelajar ‘bunuh’ pembuli kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel GILA INDIA NI:Naib canselor universiti di India gesa pelajar ‘bunuh’ pembuli dengan alamat link http://beritawawancara.blogspot.com/2018/12/gila-india-ninaib-canselor-universiti.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "GILA INDIA NI:Naib canselor universiti di India gesa pelajar ‘bunuh’ pembuli"

Posting Komentar