Pesta Liar Tahun Baru 2019 diserbu

Pesta Liar Tahun Baru 2019 diserbu - Hallo sahabat Berita Wawancara, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Pesta Liar Tahun Baru 2019 diserbu, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artikel Kabar, Artikel Berita, Artikel Berita Wawan cara, Artikel Fenomena, Artikel Indonesia, Artikel Islam, Artikel Islami, Artikel Muslim, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Unik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Pesta Liar Tahun Baru 2019 diserbu
link : Pesta Liar Tahun Baru 2019 diserbu

Baca juga


Pesta Liar Tahun Baru 2019 diserbu


AYER KEROH: Keghairahan lebih 500 individu yang sedang berpesta sempena menyambut ambang tahun baharu berakhir apabila kumpulan itu diserbu penguat kuasa dalam Operasi Bersepadu di sebuah taman tema air, di sini, tengah malam tadi.
Ketika serbuan dilakukan kira-kira jam 12.20 tengah malam, pengunjung sedang asyik menari di pentas malah ada yang sedang mandi-manda dalam kolam.
Pesta berkenaan yang mendapatkan kelulusan permit daripada pihak berwajib bagaimanapun dikatakan bertukar menjadi pesta liar apabila ada dalam kalangan pengunjung dipercayai menyediakan bekalan dadah dan minuman keras.
Difahamkan, pengunjung yang inginkan suasana ‘luar biasa’ hanya perlu membayar tambahan RM70 untuk mendapatkan bekalan dadah.
Malah, seorang pengunjung lelaki nyaris maut akibat lemas selepas dia yang cuba melarikan diri daripada ditahan Agensi Antidadah Kebangsaan (AADK) terjatuh ke dalam sebuah tasik.
Kebanyakan lelaki dan wanita terbabit dipercayai berasal dari luar negeri ini dan berkunjung ke taman tema air itu semata-mata untuk menyertai aktiviti tidak bermoral berkenaan.
Bagaimanapun, hasil pemeriksaan lanjut dijalankan mendapati 22 pengunjung termasuk tujuh gadis berusia antara 15 hingga 25 tahun ditahan selepas didapati terbabit dengan penyalahgunaan dadah. - BH    #CelahGelegar 


Demikianlah Artikel Pesta Liar Tahun Baru 2019 diserbu

Sekianlah artikel Pesta Liar Tahun Baru 2019 diserbu kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Pesta Liar Tahun Baru 2019 diserbu dengan alamat link http://beritawawancara.blogspot.com/2018/12/pesta-liar-tahun-baru-2019-diserbu.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Pesta Liar Tahun Baru 2019 diserbu"

Posting Komentar