Kontraktor Mana Taja Bag AGM BERSATU?

Kontraktor Mana Taja Bag AGM BERSATU? - Hallo sahabat Berita Wawancara, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Kontraktor Mana Taja Bag AGM BERSATU?, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artikel Kabar, Artikel Berita, Artikel Berita Wawan cara, Artikel Fenomena, Artikel Indonesia, Artikel Islam, Artikel Islami, Artikel Muslim, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Unik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Kontraktor Mana Taja Bag AGM BERSATU?
link : Kontraktor Mana Taja Bag AGM BERSATU?

Baca juga


Kontraktor Mana Taja Bag AGM BERSATU?


Kunun nya Bersatu bukan Umno 2.0

Siapa kontraktor yg kena pow belikan beg ni utk perwakilan Bersatu?

Bongok la kontraktor tu kalau menyumbang ikhlas saja tanpa mendapat apa2 balasan projek dari Kementerian yg bermenterikan YB dari Bersatu

Time ko tak jadi Kerajaan lagi nanti mcm Umno, beg plastik sampah pun kontraktor tak bagi. 

Sedar lah diri tu oiii - Buzze Azam  #CelahGelegar 

-----------------------------

AGM BERSATU | Perwakilan yang menyertai perhimpunan agung tahunan kedua Bersatu di Putrajaya hari ini dilihat menggayakan beg Herschel, iaitu sebuah beg berjenama dari Kanada.
Difahamkan seramai lapan orang dari setiap bahagian - ketua bahagian, timbalan dan ahli jawatankuasa - menerima beg tersebut di kaunter pendaftaran.
Beg yang diagihkan dalam pelbagai warna, seperti biru, kelabu, hitam dan merah, dan setiap satunya dengan saiz dan rekaan yang berlainan.
Di bahagian beg tersebut, tertera logo Bersatu dan "Perhimpunan Agung Tahunan Kali Yang Kedua Parti Pribumi Bersatu Malaysia" yang dijahit.
Beg tersebut dianggarkan berharga RM250 hingg RM300 - bergantung kepada saiz dan rekaan.
Ketika ditemui Malaysiakini, kebanyakan perwakilan yang menerimanya tidak tahu akan harga beg tersebut tetapi memuji mutunya.
Anggota Bersatu Johor Aidil Ahmad berkata, beliau menerima begi itu pagi tadi selepas mendaftar sebagai perwakilan.
“Saya sampai sejak semalam ketika perasmian.
“Ramai di kalangan kami yang diberikan beg ini hari ini, isi kandungan dalam beg ini kami perlukan untuk sesi bahas esok,” katanya kepada Malaysiakini selepas ucapan sayap wanita dan pemuda Bersatu, hari ini.
Setiap beg turut disertakan buku perlembagaan parti, buku nota, dan sebuah buku bertajuk “Malaysia baru”. - MK


Demikianlah Artikel Kontraktor Mana Taja Bag AGM BERSATU?

Sekianlah artikel Kontraktor Mana Taja Bag AGM BERSATU? kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Kontraktor Mana Taja Bag AGM BERSATU? dengan alamat link http://beritawawancara.blogspot.com/2018/12/kontraktor-mana-taja-bag-agm-bersatu.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Kontraktor Mana Taja Bag AGM BERSATU?"

Posting Komentar