Jika kos KFC naik selepas SST ganti GST, ia satu PENGHINAAN kepada Guan Eng, Tony Pua

Jika kos KFC naik selepas SST ganti GST, ia satu PENGHINAAN kepada Guan Eng, Tony Pua - Hallo sahabat Berita Wawancara, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Jika kos KFC naik selepas SST ganti GST, ia satu PENGHINAAN kepada Guan Eng, Tony Pua, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artikel Kabar, Artikel Berita, Artikel Berita Wawan cara, Artikel Fenomena, Artikel Indonesia, Artikel Islam, Artikel Islami, Artikel Muslim, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Unik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Jika kos KFC naik selepas SST ganti GST, ia satu PENGHINAAN kepada Guan Eng, Tony Pua
link : Jika kos KFC naik selepas SST ganti GST, ia satu PENGHINAAN kepada Guan Eng, Tony Pua

Baca juga


Jika kos KFC naik selepas SST ganti GST, ia satu PENGHINAAN kepada Guan Eng, Tony Pua

Sejak Januari 2013, KFC di Malaysia dimiliki Perbadanan Johor (Johor Corp) iaitu syarikat kerajaan negeri Johor yang kini telah diambil alih oleh PH.

Tidak ada alasan bagi kerajaan Johor PH untuk tidak mengarahkan KFC supaya menurunkan semula harga mereka yang telah naik dengan tinggi baru-baru ini.

Melainkan kos untuk KFC benar-benar sudah naik dengan tinggi selepas SST ganti GST.

Tetapi jika mereka mengaku kos memang sudah meningkat dengan banyak, maka ini satu penghinaan kepada Guan Eng dan Tony Pua.

Mereka berdua ini telah berulangkali memberi jaminan bahawa SST akan meringankan beban rakyat dan harga barang akan turun dengan SST.

Apakah langkah yang kerajaan Johor PH akan ambil sekarang?

Adakah Harga KFC akan dikurangkan dengan menelan kos yang sudah naik? 

Ataupun PH akan meminta maaf kepada rakyat kerana telah menipu dan mengaku bahawa kos sara hidup sudah naik dengan tinggi selepas PRU14 dan GST bukan sebab utama harga barang naik?


Oleh :Najib Razak      #CelahGelegar 


Demikianlah Artikel Jika kos KFC naik selepas SST ganti GST, ia satu PENGHINAAN kepada Guan Eng, Tony Pua

Sekianlah artikel Jika kos KFC naik selepas SST ganti GST, ia satu PENGHINAAN kepada Guan Eng, Tony Pua kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Jika kos KFC naik selepas SST ganti GST, ia satu PENGHINAAN kepada Guan Eng, Tony Pua dengan alamat link http://beritawawancara.blogspot.com/2018/12/jika-kos-kfc-naik-selepas-sst-ganti-gst.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Jika kos KFC naik selepas SST ganti GST, ia satu PENGHINAAN kepada Guan Eng, Tony Pua"

Posting Komentar