Najib dakwa PH berlengah turunkan harga minyak

Najib dakwa PH berlengah turunkan harga minyak - Hallo sahabat Berita Wawancara, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Najib dakwa PH berlengah turunkan harga minyak, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artikel Kabar, Artikel Berita, Artikel Berita Wawan cara, Artikel Fenomena, Artikel Indonesia, Artikel Islam, Artikel Islami, Artikel Muslim, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Unik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Najib dakwa PH berlengah turunkan harga minyak
link : Najib dakwa PH berlengah turunkan harga minyak

Baca juga


Najib dakwa PH berlengah turunkan harga minyak


Datuk Seri Najib Razak mendakwa kerajaan pimpinan Pakatan Harapan (PH) melengahkan langkah mengurangkan harga minyak, walaupun harga minyak mentah dunia susut secara berterusan baru-baru ini.
“Inilah peluang untuk kerajaan PH melunaskan janji mereka. Mereka janji kalau hari ini menang, esok harga minyak akan turun kepada RM1.50 seliter.
“Tetapi, mereka mengambil langkah melengah-lengahkan pengurangan harga minyak sehingga isu ini telah dibawa oleh saya dan beberapa pihak lain, barulah 1 Januari ini mereka akan apungkan harga minyak,” kata bekas perdana menteri itu dalam ucapan tahun baru yang disiarkan secara langsung di Facebook hari ini.
Isnin lalu, Menteri Kewangan, Lim Guan Eng mengumumkan kaedah penetapan harga minyak bulanan di bawah Mekanisme Harga Automatik (APM) akan digantikan formula mingguan disebabkan penurunan harga minyak mentah dunia secara berterusan kebelakangan ini. - FMT    #CelahGelegar 



Demikianlah Artikel Najib dakwa PH berlengah turunkan harga minyak

Sekianlah artikel Najib dakwa PH berlengah turunkan harga minyak kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Najib dakwa PH berlengah turunkan harga minyak dengan alamat link http://beritawawancara.blogspot.com/2018/12/najib-dakwa-ph-berlengah-turunkan-harga.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Najib dakwa PH berlengah turunkan harga minyak"

Posting Komentar