Lim Kok wing TUTUP akaun Twitter selepas "DISERANG" Marina Mahathir

Lim Kok wing TUTUP akaun Twitter selepas "DISERANG" Marina Mahathir - Hallo sahabat Berita Wawancara, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Lim Kok wing TUTUP akaun Twitter selepas "DISERANG" Marina Mahathir, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artikel Kabar, Artikel Berita, Artikel Berita Wawan cara, Artikel Fenomena, Artikel Indonesia, Artikel Islam, Artikel Islami, Artikel Muslim, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Unik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Lim Kok wing TUTUP akaun Twitter selepas "DISERANG" Marina Mahathir
link : Lim Kok wing TUTUP akaun Twitter selepas "DISERANG" Marina Mahathir

Baca juga


Lim Kok wing TUTUP akaun Twitter selepas "DISERANG" Marina Mahathir

KUALA LUMPUR, 29 Dis — Walau pernah dikritik ketika tiada kuasa, Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad memaafkan ahli perniagaan popular Tan Sri Lim Kok Wing.


“Kita tahu sesetengah orang cari jalan mudah... Dia sokong orang yang berkuasa. Masa saya tidak ada kuasa, dia tidak sokong.
“Lepas saya berkuasa balik, dia sokonglah,” katanya seperti dilapor Malaysiakini tadi. “Saya seorang yang sangat pemaaf.”
Beliau mengulas kritikan terbuka anaknya Datin Paduka Marina Mahathir di Twitter terhadap Lim yang tiba-tiba menyokong perdana menteri.
Aktivis popular itu mengingatkan Lim, menjelang pilihan raya umum lalu, pernah mengkritik Dr Mahathir dengan memintanya berdiam demi “menjaga legasi.”
“Hentikanlah @limkokwing! Di mana anda tahun lepas? Siapa yang suruh bapa tutup mulut demi ‘menjaga legasinya’?” coret penulis itu di Twitter Lim.
“Kalaulah Pakatan Harapan (PH) tidak menang, adakah anda akan menyelinap masuk ke rumah kami walau tidak diundang untuk meminta maaf? Hentikanlah.”
Marina menjawab coretan Lim yang memuji Dr Mahathir dengan menyatakan perdana menteri “sememangnya benar bahawa kita perlu tetapkan hati dan fikiran bagi mencapai matlamat lebih besar untuk menjadi negara hebat”.
Akaun Twitter Lim akhirnya ditutup. 
Coretan Lim disalinkan kepada Dr Mahathir dan dua tokoh muda partinya, Menteri Pendidikan Maszlee Malik dan juga Menteri Belia dan Sukan Syed Saddiq Syed Abdul Rahman. - projekmm    #CelahGelegar 


Demikianlah Artikel Lim Kok wing TUTUP akaun Twitter selepas "DISERANG" Marina Mahathir

Sekianlah artikel Lim Kok wing TUTUP akaun Twitter selepas "DISERANG" Marina Mahathir kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Lim Kok wing TUTUP akaun Twitter selepas "DISERANG" Marina Mahathir dengan alamat link http://beritawawancara.blogspot.com/2018/12/lim-kok-wing-tutup-akaun-twitter.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Lim Kok wing TUTUP akaun Twitter selepas "DISERANG" Marina Mahathir"

Posting Komentar