Harga minyak RON 95 dan diesel TAK JADI TURUN malam ini

Harga minyak RON 95 dan diesel TAK JADI TURUN malam ini - Hallo sahabat Berita Wawancara, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Harga minyak RON 95 dan diesel TAK JADI TURUN malam ini, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artikel Kabar, Artikel Berita, Artikel Berita Wawan cara, Artikel Fenomena, Artikel Indonesia, Artikel Islam, Artikel Islami, Artikel Muslim, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Unik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Harga minyak RON 95 dan diesel TAK JADI TURUN malam ini
link : Harga minyak RON 95 dan diesel TAK JADI TURUN malam ini

Baca juga


Harga minyak RON 95 dan diesel TAK JADI TURUN malam ini

HARGA minyak dilaporkan tidak akan berubah, atau dalam kata lainnya tak jadi turun malam ini. Ini bermakna selepas tengah malam ini pun, minyak petrol RON95 akan kekal pada harga RM2.20 seliter.

Harga minyak

Perkara itu diumumkan oleh Menteri Kewangan, Lim Guan Eng di mana harga bahan api tidak akan berubah untuk minggu pertama tahun 2019.

Katanya bahan api RON97, RON95 dan diesel akan kekal pada harga RM2.50, RM2.20 dan RM2.18 masing-masing bagi setiap liter, sehinggalah kerajaan menetapkan harga-harga runcit bagi produk petroleum itu di hujung minggu pertama bulan Januari tahun 2019.

"Jemaah kabinet akan bermesyuarat pada 2 Januari, dipengerusikan oleh Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad, bagi menentukan harga runcit produk petroleum pada tahap yang optimum," katanya.


/>Kerajaan Pakatan Harapan telah memutuskan meniru kaedah kerajaan BN sebelum ini dengan menggunakan harga apungan secara mingguan bagi membolehkan pengguna menikmati perubahan harga selaras dengan turun naik harga petrol dunia. - Milosuam  #CelahGelegar 



Demikianlah Artikel Harga minyak RON 95 dan diesel TAK JADI TURUN malam ini

Sekianlah artikel Harga minyak RON 95 dan diesel TAK JADI TURUN malam ini kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Harga minyak RON 95 dan diesel TAK JADI TURUN malam ini dengan alamat link http://beritawawancara.blogspot.com/2018/12/harga-minyak-ron-95-dan-diesel-tak-jadi.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Harga minyak RON 95 dan diesel TAK JADI TURUN malam ini"

Posting Komentar