[KES HALAU LIM KIT SIANG] mereka 'BIADAP' - Muhyiddin

[KES HALAU LIM KIT SIANG] mereka 'BIADAP' - Muhyiddin - Hallo sahabat Berita Wawancara, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul [KES HALAU LIM KIT SIANG] mereka 'BIADAP' - Muhyiddin, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artikel Kabar, Artikel Berita, Artikel Berita Wawan cara, Artikel Fenomena, Artikel Indonesia, Artikel Islam, Artikel Islami, Artikel Muslim, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Unik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : [KES HALAU LIM KIT SIANG] mereka 'BIADAP' - Muhyiddin
link : [KES HALAU LIM KIT SIANG] mereka 'BIADAP' - Muhyiddin

Baca juga


[KES HALAU LIM KIT SIANG] mereka 'BIADAP' - Muhyiddin



Presiden Parti Pribumi Bersatu Malaysia (BERSATU) Tan Sri Muhyiddin Yassin mengecam penduduk setempat yang mengganggu ceramah Pakatan Harapan (HARAPAN) di Johor Bahru Sabtu lalu sehingga terpaksa dibatalkan.

Pada 10 Februari lalu, ceramah yang diadakan di sebuah warung di Kampung Bakar Batu Johor Bahru anjuran HARAPAN negeri yang dihadiri Ketua Parlimen DAP Lim Kit Siang diganggu sekumpulan penduduk.

Anggota Dewan Undangan Negeri (ADUN) Stulang Andrew Chen Kah Eng mendakwa kekacauan itu dicetuskan anggota Umno dan BN.

Ketua Umno Bahagian Johor Bahru Tan Sri Shahrir Samad pula tidak mengesahkan dakwaan itu, sebaliknya mengingatkan mana-mana pihak agar beradab ketika masuk ke mana-mana kawasan. - MK



Demikianlah Artikel [KES HALAU LIM KIT SIANG] mereka 'BIADAP' - Muhyiddin

Sekianlah artikel [KES HALAU LIM KIT SIANG] mereka 'BIADAP' - Muhyiddin kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel [KES HALAU LIM KIT SIANG] mereka 'BIADAP' - Muhyiddin dengan alamat link https://beritawawancara.blogspot.com/2018/02/kes-halau-lim-kit-siang-mereka-biadap.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "[KES HALAU LIM KIT SIANG] mereka 'BIADAP' - Muhyiddin"

Posting Komentar