Nota Rafizi: Kau akan faham, anakku

Nota Rafizi: Kau akan faham, anakku - Hallo sahabat Berita Wawancara, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Nota Rafizi: Kau akan faham, anakku, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artikel Kabar, Artikel Berita, Artikel Berita Wawan cara, Artikel Fenomena, Artikel Indonesia, Artikel Islam, Artikel Islami, Artikel Muslim, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Unik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Nota Rafizi: Kau akan faham, anakku
link : Nota Rafizi: Kau akan faham, anakku

Baca juga


Nota Rafizi: Kau akan faham, anakku



Malam sebelum Rafizi Ramli ditetapkan hadir di mahkamah untuk menerima keputusan kerana mendedahkan data akaun National Feedlot Corporation Sdn Bhd (NFC), beliau memberikan ciuman terakhir untuk anaknya sebelum tidur.

Naib presiden PKR itu sudah menjangka beliau akan didapati bersalah dan jika hakim tidak membenarkan rayuan, beliau tidak akan dapat melihat anaknya lagi selepas dipenjarakan.

Rafizi juga menulis nota untuk anak lelakinya berumur empat tahun sejak 2013 bagi menjelaskan mengapa beliau terpaksa melakukan perkara-itu dan menghabiskan masa di penjara.



Demikianlah Artikel Nota Rafizi: Kau akan faham, anakku

Sekianlah artikel Nota Rafizi: Kau akan faham, anakku kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Nota Rafizi: Kau akan faham, anakku dengan alamat link https://beritawawancara.blogspot.com/2018/02/nota-rafizi-kau-akan-faham-anakku.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Nota Rafizi: Kau akan faham, anakku"

Posting Komentar