[BADAN KUIL JANGAN TIPU] Bomba NAFI dakwaan anggotanya cedera akibat dilanggar jentera

[BADAN KUIL JANGAN TIPU] Bomba NAFI dakwaan anggotanya cedera akibat dilanggar jentera - Hallo sahabat Berita Wawancara, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul [BADAN KUIL JANGAN TIPU] Bomba NAFI dakwaan anggotanya cedera akibat dilanggar jentera, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artikel Kabar, Artikel Berita, Artikel Berita Wawan cara, Artikel Fenomena, Artikel Indonesia, Artikel Islam, Artikel Islami, Artikel Muslim, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Unik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : [BADAN KUIL JANGAN TIPU] Bomba NAFI dakwaan anggotanya cedera akibat dilanggar jentera
link : [BADAN KUIL JANGAN TIPU] Bomba NAFI dakwaan anggotanya cedera akibat dilanggar jentera

Baca juga


[BADAN KUIL JANGAN TIPU] Bomba NAFI dakwaan anggotanya cedera akibat dilanggar jentera

Bomba buat laporan Polis menafikan dakwaan anggota dilanggar jentera 
SUBANG JAYA, 28 Nov (Bernama) -- Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia (JBPM) membuat satu laporan polis malam ini bagi menafikan dakwaan menyatakan anggotanya yang cedera dalam kekecohan di kuil Sri Maha Mariamman, USJ 25, di sini akibat dilanggar jentera pasukan itu.

Laporan berkenaan dibuat oleh Pengarah JBPM Selangor Azmi Osman di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Subang Jaya, di sini pada pukul 9.56 malam.

Menurut Azmi, dakwaan yang dibuat oleh Badan Bertindak Selamatkan Kuil Sri Maha Mariamman itu tidak benar kerana ia hanya berlandaskan kepada maklumat oleh individu yang tidak berada di lokasi kejadian selain video tular daripada media sosial. - Bernama.com #CelahGelegar





Badan Bertindak kuil dakwa Adib dilanggar




Demikianlah Artikel [BADAN KUIL JANGAN TIPU] Bomba NAFI dakwaan anggotanya cedera akibat dilanggar jentera

Sekianlah artikel [BADAN KUIL JANGAN TIPU] Bomba NAFI dakwaan anggotanya cedera akibat dilanggar jentera kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel [BADAN KUIL JANGAN TIPU] Bomba NAFI dakwaan anggotanya cedera akibat dilanggar jentera dengan alamat link http://beritawawancara.blogspot.com/2018/11/badan-kuil-jangan-tipu-bomba-nafi.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "[BADAN KUIL JANGAN TIPU] Bomba NAFI dakwaan anggotanya cedera akibat dilanggar jentera"

Posting Komentar