GULING MB PERAK: Polis akan buka kertas siasatan - KPN

GULING MB PERAK: Polis akan buka kertas siasatan - KPN - Hallo sahabat Berita Wawancara, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul GULING MB PERAK: Polis akan buka kertas siasatan - KPN, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artikel Kabar, Artikel Berita, Artikel Berita Wawan cara, Artikel Fenomena, Artikel Indonesia, Artikel Islam, Artikel Islami, Artikel Muslim, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Unik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : GULING MB PERAK: Polis akan buka kertas siasatan - KPN
link : GULING MB PERAK: Polis akan buka kertas siasatan - KPN

Baca juga


GULING MB PERAK: Polis akan buka kertas siasatan - KPN

IPOH - Polis akan membuka kertas siasatan berkaitan pergolakan politik Perak dengan menggulingkan Menteri Besar Perak, Datuk Seri Ahmad Faizal Azumu.

Ketua Polis Negara, Tan Sri Mohamad Fuzi Harun berkata, siasatan dijalankan di bawah kertas inkuiri polis selepas menerima laporan polis dari Sekretariat PH Perak, V Sivakumar berhubung perkara itu pada Rabu lalu.

“Kita akan tengok keperluan dari segi siasatan dalam masa terdekat terutama dakwaan-dakwaan pihak tertentu berhubung pergolakan politik di Perak ini.



“Kita sedar tentang perkara ini dan akan ambil langkah perlu untuk memastikan keadaan ini tidak menjejaskan keselamatan,” katanya.

Beliau berkata demikian kepada pemberita selepas menyaksikan Majlis Serah Terima Tugas Ketua Polis Perak antara Datuk Hasnan Hassan dan Datuk Razarudin Husain serta Pengerusi Persatuan Keluarga Polis (Perkep) Kontinjen Perak di Mes Pegawai Kanan Polis, hari ini.

Menurutnya, pihaknya akan memanggil wakil rakyat sekiranya diperlukan bagi melengkapkan siasatan itu. - SH  #CelahGelegar


Demikianlah Artikel GULING MB PERAK: Polis akan buka kertas siasatan - KPN

Sekianlah artikel GULING MB PERAK: Polis akan buka kertas siasatan - KPN kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel GULING MB PERAK: Polis akan buka kertas siasatan - KPN dengan alamat link http://beritawawancara.blogspot.com/2018/11/guling-mb-perak-polis-akan-buka-kertas.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "GULING MB PERAK: Polis akan buka kertas siasatan - KPN"

Posting Komentar