((LIVE))Kumpulan Anak Muda Melayu Berhimpun Aman di Sekitar Kuil Malam Ini

((LIVE))Kumpulan Anak Muda Melayu Berhimpun Aman di Sekitar Kuil Malam Ini - Hallo sahabat Berita Wawancara, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul ((LIVE))Kumpulan Anak Muda Melayu Berhimpun Aman di Sekitar Kuil Malam Ini, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artikel Kabar, Artikel Berita, Artikel Berita Wawan cara, Artikel Fenomena, Artikel Indonesia, Artikel Islam, Artikel Islami, Artikel Muslim, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Unik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : ((LIVE))Kumpulan Anak Muda Melayu Berhimpun Aman di Sekitar Kuil Malam Ini
link : ((LIVE))Kumpulan Anak Muda Melayu Berhimpun Aman di Sekitar Kuil Malam Ini

Baca juga


((LIVE))Kumpulan Anak Muda Melayu Berhimpun Aman di Sekitar Kuil Malam Ini

Keadaan terkini di luar kawasan Kuil Sri Maha Mahariamman. Terdapat segelintir pihak berkumpulan di luar kawasa kuil namun keadaan terkawal.
Laporan Mojo Nasional RIDAUDDIN DAUD, Sinar Harian #CelahGelegar


SUBANG JAYA – “Fahaman politik kami ketepikan. Kami datang untuk berhimpun secara aman demi bangsa Melayu. Itu sahaja..Allahuakhbar!”
Itu jerit salah seorang daripada sekumpulan kira-kira 50 lelaki Melayu di kawasan berhampiran Kuil Sri Maha Mariamman di sini malam tadi.
Menurut salah seorang daripadanya, Shahrizat Sahak, kedatangan mereka bukan untuk menimbulkan provokasi di kawasan berkenaan.
Sebelum itu, mereka berkumpul di tepi bahu jalan kawasan perumahan bertentangan kuil Hindu itu sebelum berarak ke arah jalan utama di hadapan tapak kuil.
Bagaimanapun pasukan polis membuat benteng kawalan sebagai menyekat mereka dan mengarahkan mereka bersurai demi keselamatan.- MalaysiaGazette


Demikianlah Artikel ((LIVE))Kumpulan Anak Muda Melayu Berhimpun Aman di Sekitar Kuil Malam Ini

Sekianlah artikel ((LIVE))Kumpulan Anak Muda Melayu Berhimpun Aman di Sekitar Kuil Malam Ini kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel ((LIVE))Kumpulan Anak Muda Melayu Berhimpun Aman di Sekitar Kuil Malam Ini dengan alamat link http://beritawawancara.blogspot.com/2018/11/livekumpulan-anak-muda-melayu-berhimpun.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "((LIVE))Kumpulan Anak Muda Melayu Berhimpun Aman di Sekitar Kuil Malam Ini"

Posting Komentar