KALI INILAH Peluang terbaik ubah pemerintah

KALI INILAH Peluang terbaik ubah pemerintah - Hallo sahabat Berita Wawancara, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul KALI INILAH Peluang terbaik ubah pemerintah, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artikel Kabar, Artikel Berita, Artikel Berita Wawan cara, Artikel Fenomena, Artikel Indonesia, Artikel Islam, Artikel Islami, Artikel Muslim, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Unik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : KALI INILAH Peluang terbaik ubah pemerintah
link : KALI INILAH Peluang terbaik ubah pemerintah

Baca juga


KALI INILAH Peluang terbaik ubah pemerintah


ALOR SETAR - Gelombang Tsunami Mahathir-Anwar melanda ketika ini adalah peluang terbaik kepada pengundi membuat perubahan dalam PRU14 nanti.

Ahli Parlimen Alor Setar, Gooi Hsiao Leung berkata, PRU kali ini merupakan peluang dan harapan terbaik bagi mereka yang menginginkan perubahan dalam negara.

“Sebelum ini, kita tidak pernah menyangka langsung bahawa satu ribut politik yang amat sempurna, iaitu Tsunami Mahathir-Anwar akan berlaku.

“Bagaimanapun, sekarang kita berada dalam situasi luar biasa yang tiada sesiapapun terbayang,” katanya ketika membuat lawatan bersempena Tahun Baharu Cina ke Pasar Pagi Simpang Kuala, dekat sini, hari ini.

Hsiao Leung berkata, pengundi perlu bersatu padu memberi sokongan kepada Tsunami Mahathir-Anwar dalam usaha menyelamatkan negara daripada Umno dan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak untuk masa depan lebih baik


Demikianlah Artikel KALI INILAH Peluang terbaik ubah pemerintah

Sekianlah artikel KALI INILAH Peluang terbaik ubah pemerintah kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel KALI INILAH Peluang terbaik ubah pemerintah dengan alamat link https://beritawawancara.blogspot.com/2018/02/kali-inilah-peluang-terbaik-ubah.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "KALI INILAH Peluang terbaik ubah pemerintah"

Posting Komentar