Sultan Muhammad V TARIK BALIK Gelaran DATO' Husam Musa dan Wan Adb Rahim

Sultan Muhammad V TARIK BALIK Gelaran DATO' Husam Musa dan Wan Adb Rahim - Hallo sahabat Berita Wawancara, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Sultan Muhammad V TARIK BALIK Gelaran DATO' Husam Musa dan Wan Adb Rahim, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artikel Kabar, Artikel Berita, Artikel Berita Wawan cara, Artikel Fenomena, Artikel Indonesia, Artikel Islam, Artikel Islami, Artikel Muslim, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Unik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Sultan Muhammad V TARIK BALIK Gelaran DATO' Husam Musa dan Wan Adb Rahim
link : Sultan Muhammad V TARIK BALIK Gelaran DATO' Husam Musa dan Wan Adb Rahim

Baca juga


Sultan Muhammad V TARIK BALIK Gelaran DATO' Husam Musa dan Wan Adb Rahim



KOTA BHARU 7 Feb. - Gelaran ‘Datuk’ yang dianugerahkan kepada Naib Presiden PAN, Husam Musa dan Pengerusi PAN Kelantan, Wan Abd. Rahim Wan Abdullah telah ditarik balik oleh Sultan Muhammad V.

Pembatalan darjah kebesaran Jiwa Mahkota Kelantan Yang Amat Mulia (DJMK) (Al-Ismaili II) kedua-dua pemimpin PAN tersebut berkuat kuasa 6 Januari lalu.

Husam dan Wan Abdul Rahim dalam satu kenyataan bersama hari ini memberitahu, mereka menerima surat daripada Setiausaha Kerajaan Negeri Kelantan, Datuk Mohd. Faudzi Che Mamat memaklumkan perkara tersebut petang semalam.

“Menjunjung sebagaimana dititahkan, kami berdua mengembalikan ketandaan darjah kebesaran dan surat pelantikan yang berkaitan kepada Pengelola Istana Diraja Kelantan, Datuk Nik Pakheruddin Nik Abdul Kadir pada pukul 10 pagi ini.

“Kami mengambil kesempatan ini untuk sekali lagi menjunjung kasih dan mengulangi taat setia tidak berbelah bahagi kepada Ke Bawah Duli Yang Maha Mulia Sultan Muhammad V,” katanya.

Kenyataan bersama itu dibacakan oleh Wan Abdul Rahim dalam sidang akhbar di Pejabat PAN Kawasan Kota Bharu, di sini hari ini.  Husam bagaimanapun tidak hadir. - UTUSAN ONLINE


Demikianlah Artikel Sultan Muhammad V TARIK BALIK Gelaran DATO' Husam Musa dan Wan Adb Rahim

Sekianlah artikel Sultan Muhammad V TARIK BALIK Gelaran DATO' Husam Musa dan Wan Adb Rahim kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Sultan Muhammad V TARIK BALIK Gelaran DATO' Husam Musa dan Wan Adb Rahim dengan alamat link https://beritawawancara.blogspot.com/2018/02/sultan-muhammad-v-tarik-balik-gelaran.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Sultan Muhammad V TARIK BALIK Gelaran DATO' Husam Musa dan Wan Adb Rahim"

Posting Komentar