[EKORAN TENTANGAN UMNO] Seratus polis bakal kawal majlis Dr M di Pekan esok

[EKORAN TENTANGAN UMNO] Seratus polis bakal kawal majlis Dr M di Pekan esok - Hallo sahabat Berita Wawancara, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul [EKORAN TENTANGAN UMNO] Seratus polis bakal kawal majlis Dr M di Pekan esok, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artikel Kabar, Artikel Berita, Artikel Berita Wawan cara, Artikel Fenomena, Artikel Indonesia, Artikel Islam, Artikel Islami, Artikel Muslim, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Unik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : [EKORAN TENTANGAN UMNO] Seratus polis bakal kawal majlis Dr M di Pekan esok
link : [EKORAN TENTANGAN UMNO] Seratus polis bakal kawal majlis Dr M di Pekan esok

Baca juga


[EKORAN TENTANGAN UMNO] Seratus polis bakal kawal majlis Dr M di Pekan esok


Pihak polis bersiap sedia dengan sebarang kemungkinan berhubung lawatan Pengerusi Pakatan Harapan (HARAPAN) Tun Dr Mahathir Mohamad ke kawasan parlimen Pekan yang dijadualkan berlangsung esok, kata ketua polis daerah Pekan, Amran Sidek.
"PDRM bersedia menghadapi sebarang kemungkinan," beliau memberitahu Malaysiakini.
Beliau menambah kira-kira seratus anggota akan memantau keadaan.
Beliau juga mengesahkan notis telah dihantar oleh penganjur program memberitahu pihak polis mengenai program tersebut.
"Pihak penganjur juga telah dipanggil untuk temubual dan 13 syarat diberi untuk dipatuhi," kata Amran memetik Seksyen 15 Akta Perhimpunan Aman.
Penganjur dapat permit polis
Setiausaha HARAPAN Pahang Kamarzaman Mohamed Yunus memberitahu Malaysiakini bahawa beliau mendapat permit polis untuk menganjurkan majlis berkenaan.
"Kami baru dapat permit. Saya baru pulang dari Ibu Pejabat Polis Daerah Pekan," katanya.
Ahli jawatankuasa Umno Bahagian Pekan Abdul Rahim Yahya memberitahu Malaysiakini program itu lebih baik dibatalkan kerana 'akan ada pergaduhan.
Rahim berkata ramai pemuda di kawasan itu telah memberitahunya mengenai lawatan Mahathir dan mereka merancang melakukan "banyak perkara".
Mahathir dijangka tiba di kawasan Chini tengahari esok sebelum melawat kawasan penempatan Orang Asli. Beliau juga dijadualkan akan berceramah di suatu majlis di Chini pada malam esok. - MK




Demikianlah Artikel [EKORAN TENTANGAN UMNO] Seratus polis bakal kawal majlis Dr M di Pekan esok

Sekianlah artikel [EKORAN TENTANGAN UMNO] Seratus polis bakal kawal majlis Dr M di Pekan esok kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel [EKORAN TENTANGAN UMNO] Seratus polis bakal kawal majlis Dr M di Pekan esok dengan alamat link http://beritawawancara.blogspot.com/2018/02/ekoran-tentangan-umno-seratus-polis.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "[EKORAN TENTANGAN UMNO] Seratus polis bakal kawal majlis Dr M di Pekan esok"

Posting Komentar