Kes terowong: SPRM beku 4 akaun ‘Datuk Seri’ berjumlah RM3.6 juta

Kes terowong: SPRM beku 4 akaun ‘Datuk Seri’ berjumlah RM3.6 juta - Hallo sahabat Berita Wawancara, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Kes terowong: SPRM beku 4 akaun ‘Datuk Seri’ berjumlah RM3.6 juta, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artikel Kabar, Artikel Berita, Artikel Berita Wawan cara, Artikel Fenomena, Artikel Indonesia, Artikel Islam, Artikel Islami, Artikel Muslim, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Unik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Kes terowong: SPRM beku 4 akaun ‘Datuk Seri’ berjumlah RM3.6 juta
link : Kes terowong: SPRM beku 4 akaun ‘Datuk Seri’ berjumlah RM3.6 juta

Baca juga


Kes terowong: SPRM beku 4 akaun ‘Datuk Seri’ berjumlah RM3.6 juta

Kenderaan mewah yang disita susulan penahanan seorang ahli perniagaan yang dipercayai menerima wang bagi menutup kes siasatan projek terowong.
Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) hari ini membekukan 4 akaun bank milik syarikat seorang “Datuk Seri” yang mempunyai wang berjumlah kira-kira RM3.6 juta.
Perkembangan ini menyusuli penahanan ahli perniagaan itu kerana dipercayai menerima wang berjumlah RM19 juta bagi menutup kes siasatan projek terowong dasar laut di Pulau Pinang.
Menurut sumber, SPRM turut menyita kenderaan Toyota Vellfire, Mercedes Benz, Land Rover dan Hyundai Starex dianggarkan bernilai kira-kira RM1.3 juta serta 3 buah televisyen bernilai RM167,900.
Difahamkan turut disita ialah sebuah rumah bernilai kira-kira RM2.5 juta di Petaling Jaya.
Pengarah Kanan Jabatan Siasatan SPRM Datuk Simi Abd Ghani ketika dihubungi mengesahkan penyitaan itu dan berkata pasukan penyiasat masih dalam proses mengumpul bukti bagi membantu siasatan.


Demikianlah Artikel Kes terowong: SPRM beku 4 akaun ‘Datuk Seri’ berjumlah RM3.6 juta

Sekianlah artikel Kes terowong: SPRM beku 4 akaun ‘Datuk Seri’ berjumlah RM3.6 juta kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Kes terowong: SPRM beku 4 akaun ‘Datuk Seri’ berjumlah RM3.6 juta dengan alamat link http://beritawawancara.blogspot.com/2018/02/kes-terowong-sprm-beku-4-akaun-datuk.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Kes terowong: SPRM beku 4 akaun ‘Datuk Seri’ berjumlah RM3.6 juta"

Posting Komentar