MP DAP tuntut Pandikar henti laporan persempadanan semula

MP DAP tuntut Pandikar henti laporan persempadanan semula - Hallo sahabat Berita Wawancara, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul MP DAP tuntut Pandikar henti laporan persempadanan semula, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artikel Kabar, Artikel Berita, Artikel Berita Wawan cara, Artikel Fenomena, Artikel Indonesia, Artikel Islam, Artikel Islami, Artikel Muslim, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Unik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : MP DAP tuntut Pandikar henti laporan persempadanan semula
link : MP DAP tuntut Pandikar henti laporan persempadanan semula

Baca juga


MP DAP tuntut Pandikar henti laporan persempadanan semula



Wakil rakyat DAP hari ini menggesa Speaker Dewan Rakyat,Tan Sri Pandikar Amin Mulia untuk menghentikan laporan persempadanan semula daripada dibentangkan di Parlimen.

Anggota Parlimen Beruas, Ngeh Koo Ham berkata ini kerana selepas kerajaan negeri Pulau Pinang memfailkan usul bagi mendapatkan kebenaran merayu di Mahkamah Persekutuan pada 17 Mac lalu dengan lapan soalan perundangan untuk pertimbangan mahkamah tertinggi negara ini.

"Ia akan memudaratkan speaker jika membenarkannya dibentangkan untuk kelulusan," katanya dalam sidang media di Parlimen, hari ini.

Kerajaan Pulau Pinang pada Jumaat memfailkan usul bagi mendapatkan kebenaran merayu di Mahkamah Persekutuan.

Peguam kerajaan Pulau Pinang, Leong Cheok Keng berkata Parlimen tidak patut membincangkan perkara mengenai laporan persempadanan semula kerana ia belum diputuskan mahkamah lagi dan masih dalam pertimbangan kehakiman (subjudis).



Demikianlah Artikel MP DAP tuntut Pandikar henti laporan persempadanan semula

Sekianlah artikel MP DAP tuntut Pandikar henti laporan persempadanan semula kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel MP DAP tuntut Pandikar henti laporan persempadanan semula dengan alamat link http://beritawawancara.blogspot.com/2018/03/mp-dap-tuntut-pandikar-henti-laporan.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "MP DAP tuntut Pandikar henti laporan persempadanan semula"

Posting Komentar