[VIDEO] Dr M ucap tahniah pada Siti Nurhaliza, suami

[VIDEO] Dr M ucap tahniah pada Siti Nurhaliza, suami - Hallo sahabat Berita Wawancara, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul [VIDEO] Dr M ucap tahniah pada Siti Nurhaliza, suami, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artikel Kabar, Artikel Berita, Artikel Berita Wawan cara, Artikel Fenomena, Artikel Indonesia, Artikel Islam, Artikel Islami, Artikel Muslim, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Unik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : [VIDEO] Dr M ucap tahniah pada Siti Nurhaliza, suami
link : [VIDEO] Dr M ucap tahniah pada Siti Nurhaliza, suami

Baca juga


[VIDEO] Dr M ucap tahniah pada Siti Nurhaliza, suami



Bekas perdana menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad mengucapkan tahniah kepada selebriti terkenal, Datuk Seri Siti Nurhaliza dan suaminya, Datuk Seri Khalid Mohamad Jiwa, yang telah selamat melahirkan cahaya mata pertama.

Terdahulu, Siti Nurhaliza selamat melahirkan bayi perempuan di sebuah pusat perubatan di ibu negara pagi tadi.

Menerusi kenyataan yang dikeluarkan pengurusnya, Rozi Abdul Razak, Siti Nurhaliza, 39 dilaporkan melahirkan bayi seberat 3.55 kilogram itu secara pembedahan.

Kedua-dua ibu dan bayi itu dilaporkan sihat dan ketika ini, hanya keluarga terdekat saja dibenarkan melawat.

Pasangan berkenaan memilih hari Isnin untuk kelahiran anak pertama mereka kerana bersamaan dengan hari kelahiran Nabi Muhammad SAW selain jatuh pada tarikh 1 Rejab.

Buat masa ini, Siti Nurhaliza mahu diberi ruang untuk berehat dan menumpukan perhatian pada hari-hari awal bergelar ibu.

Mengenai wajah dan nama anak, Siti Nurhaliza dan Khalid meminta diberi sedikit masa sebelum mengumumkannya. - mk



Demikianlah Artikel [VIDEO] Dr M ucap tahniah pada Siti Nurhaliza, suami

Sekianlah artikel [VIDEO] Dr M ucap tahniah pada Siti Nurhaliza, suami kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel [VIDEO] Dr M ucap tahniah pada Siti Nurhaliza, suami dengan alamat link http://beritawawancara.blogspot.com/2018/03/video-dr-m-ucap-tahniah-pada-siti.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "[VIDEO] Dr M ucap tahniah pada Siti Nurhaliza, suami"

Posting Komentar