Kajian Barometer Rasuah Global : 31 peratus percaya pemimpin agama juga korup

Kajian Barometer Rasuah Global : 31 peratus percaya pemimpin agama juga korup - Hallo sahabat Berita Wawancara, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Kajian Barometer Rasuah Global : 31 peratus percaya pemimpin agama juga korup, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artikel Kabar, Artikel Berita, Artikel Berita Wawan cara, Artikel Fenomena, Artikel Indonesia, Artikel Islam, Artikel Islami, Artikel Muslim, Artikel Politik, Artikel Ragam, Artikel Unik, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Kajian Barometer Rasuah Global : 31 peratus percaya pemimpin agama juga korup
link : Kajian Barometer Rasuah Global : 31 peratus percaya pemimpin agama juga korup

Baca juga


Kajian Barometer Rasuah Global : 31 peratus percaya pemimpin agama juga korup


KUALA LUMPUR: Kajian Barometer Rasuah Global (GCB) 2017 menunjukkan 31 peratus rakyat Malaysia percaya pemimpin agama secara umumnya terlibat dengan rasuah.

Dapatan itu didedahkan oleh Transparency International-Malaysia (TI-M) melalui kajian yang dijalankan antara November 2016 hingga Januari 2017.

Menurut Presiden TI-M, Datuk Akhbar Satar, persepsi tersebut antara lain mencerminkan pemimpin agama juga tidak boleh lari daripada isu integriti atau berselindung di sebalik nama agama dalam melaksanakan tugas seharian.

"Ini bermakna pemimpin agama juga tidak terlepas daripada dinilai sudut integriti dalam kehidupan seharian. Rakyat memerhati tingkah laku dan budaya kerja mereka" kata Akhbar ketika ditemui Astro AWANI selepas sidang media di sini, hari ini.

Kaji selidik tersebut melibatkan 1,009 responden seluruh Malaysia berumur 18 tahun ke atas.


Demikianlah Artikel Kajian Barometer Rasuah Global : 31 peratus percaya pemimpin agama juga korup

Sekianlah artikel Kajian Barometer Rasuah Global : 31 peratus percaya pemimpin agama juga korup kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Kajian Barometer Rasuah Global : 31 peratus percaya pemimpin agama juga korup dengan alamat link http://beritawawancara.blogspot.com/2017/02/kajian-barometer-rasuah-global-31.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Kajian Barometer Rasuah Global : 31 peratus percaya pemimpin agama juga korup"

Posting Komentar